|
کدخبر: 286787

بهره برداری از ۳۴۵ واحد صنعتی در این استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد مجتمع های کارگاهی را در شهرک‌های صنعتی این استان در برنامه داریم.

سهیل مرادی در حاشیه بازدید مشاور رئیس هیات مدیره سازمان صنایع کوچک ایران افزود: تمام زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و مخابرات، آسفالت، فیبر نوری و فضای سبز برای استقرار واحدهای صنعتی و استقبال از سرمایه گذاران فراهم کرده ایم.

وی اظهار کرد: ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که از این تعداد در ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کل اراضی شهرک‌های صنعتی استان ۱۵۹۶ هکتار است و تمام شهرک‌های آب، برق گاز دارند، برخی متصل به فیبر نوری و تلفن نیستند که انجام خواهیم داد.

مرادی تصریح کرد: ۳۴۵ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد که بخشی غیرفعالند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات مالی، وضعیت شهرکهای و نواحی صنعتی استان مطلوب به نظر می رسد. البته در زمینه زیرساخت‌ها مشکلاتی داریم که نیازمند اعتبار هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ایجاد مجتمع های کارگاهی از سیاست‌های جدید سازمان شهرکهای صنعتی کشور است که در حال حاضر ۱۶ مجتمع را در حال ایجاد و بهره برداری داریم و سرمایه گذارانی که امکان خرید سوله را ندارند، سوله را بصورت اجاره ای در اختیار آنها قرار می دهیم و در سال آینده ۱۲ تا ۲۰ مجتمع صنعتی را در شهرکهای صنعتی استان احداث خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، مرادی بیان کرد: برنامه داشتیم که امسال ۲۶ واحد صنعتی به چرخه تولید صنعتی بازگردنده شوند که تاکنون ۱۹ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها