|
کدخبر: 282241

آمیکو از آسنا جدید رونمایی کرد

شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمل و نقل از پیکاپ نسل جدید خود رونمایی کرد.

صنعت آمیکو از آسنا جدید رونمایی کرد

صمد صمدزاده مدیر تحقیق و توسعه شرکت آمیکو در مراسم رونمایی از آسنا گفت: شاسی پیکاپ ارتقاع یافته آمیکو آسنا قابلیت کنترل ضربه در تصادف را دارد و توسط شرکت آمیکو تولید می شود.

او افزود: این خودرو ٢١٨ اسب بخار قدرت و ٢٣٠ نیوتن گشتاور تولید می کند. موتور میتسوبیشی 4k22 این خودرو مجهز به توربوشارژ و تکنولوژی میوک است که سوپاپ های دود و هوا را کنترل می کند تا بازده موتور افزایش یابد.

او تصریح کرد: سیستم تعلیق جلو از نوع تلسکوپی بوده و قابلیت رانندگی خوبی دارد. جعبه فرمان خودرو مجهز به جک داخلی هیدرولیکی است که ارتعاشات فرمان را دمپ می کند. از جمله ویژگی های آسنا ٢٤٤ تغییر در سیستم اگزوز است که نویزها به داخل کابین منتقل نمی شود.

صمد صمدزاده مدیر تحقیق و توسعه ظرفیت بار ٣.٢ تن نیز از قابلیت های این خودرو است.آسنا جدید گیربکس ٦ سرعته دنده ای دارد که مورد استقبال اهالی آفرود است. هر چهار چرخ دیسکی هستند و ترمزهای ABS+EBD هم در این خودرو وجود دارد.

وی تاکید کرد: ESP این خودرو با شرایط رانندگی و جاده ای تطبیق پذیر است. تریم داخلی نسبت به نسل قبلی ارتقاع یافته است و از نظر متریال بهبود یافته اند. مولتی مدیا از دیگر امکانات این خودرو است.

حمید ترکی مدیر فروش آمیکو با اشاره به طرح فروش ویژه این شرکت در نمایشگاه حمل و نقل گفت: این خودرو با قیمت ١ میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده در نمایشگاه حمل و نقل به فروش می سد.

او ادامه داد: در سال جاری برنامه فروش ٤٠٠ دستگاهی از این خودرو را داریم و به منظور احترام به خواسته مشتریان رنگ های خاکستری ،قرمز، بادمجونی، سبز، آبی، سفید و مشکی را در برنامه تولید قرار داده ایم.

 

 

 

منبع: روابط عمومی آمیکو
  • reza ارسالی در

    با سلام، طراحی و ساخت خودرو حمل پول را ش رکت سروش سگال سماوات بر عهده داشته که ان صافا کار خوبی ارائه دادن ضمن اینکه اخیرا بر روی خودرو زامیاد کارون و زامیاد زاگر س این کار صورت گرفته که تصاویرش رو می تو نید در وبسایتشون مشاهده کنید. موفق باشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها