|
کدخبر: 282018

تشریح اهداف وزارت صمت از عرضه خودرو در بورس کالا

هدف وزارت صمت از عرضه خودرو در بورس کالا، ایجاد تعادل در بازار، کوتاه شدن دست دلالان، کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار خودرو است که همکاری بورس کالا را می‌طلبد.

صنعت تشریح اهداف وزارت صمت از عرضه خودرو در بورس کالا

طی نشستی که با حضور منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، عبدالله توکلی مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت و رضا محتشمی پور معاون معادن وزارت صمت و مدیران بورس کالای ایران در محل بورس کالا برگزار شد معاون حمل و نقل وزارت صمت، دستورالعملی درباره نحوه عرضه خودرو در بورس کالا ابلاغ کرد که با هدف کنترل قیمت در این موضوع و عرضه متناسب با تقاضای خودرو بود. با این حال، در عرضه محصول یکی از خودروسازان غیردولتی این دستورالعمل توسط بورس کالا رعایت نشد که موجب افزایش نامتناسب خودروی عرضه‌شده در بورس کالا شد. متعاقبا معاون حمل و نقل وزارت صمت در نامه‌ای به مدیرعامل بورس کالا خواستار ابطال معاملات مذکور شد که بیانگر جدیت وزارت صمت در جلوگیری از ایجاد هرگونه انحصار در هر نوع بازار و هر شیوه فروش خودرو است.

هدف وزارت صمت از عرضه خودرو در بورس کالا، ایجاد تعادل در بازار، کوتاه شدن دست دلالان، کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار خودرو است که همکاری بورس کالا و رعایت دستورالعمل کارشناسی را می‌طلبد.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها