|
کدخبر: 281133

پد سلولزی | پد سلولزی ماینر چیست و چه کاربردی دارد؟

فروشگاه نیکاسان عرضه کننده انواع پد سلولزی چون پد سلولزی ماینر است. اگر می خواهید بدانید که پد سلولزی ماینر چیست و چه کاربردی دارد، این مطلب را مطالعه کنید و سپس با آگاهی کامل این پد سلولزی کاربردی را از نیکاسان بخرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان نیکاسان در تماس باشید.

پد سلولزی از لایه‌های متعدد ورق‌های نازک و موج‌دار کاغذ کرافت تشکیل شده است که قدرت جذب بالایی نیز دارد. این ورق‌ها با کمک رزین در برابر فاسد شدن و تجزیه شدن در هنگام تماس با آب مقاوم‌سازی می‌شوند و به دلیل داشتن ظاهر هندسی خاص و بافت منظم خود، آب را به صورت یکنواخت پخش می‌کنند. این در حالی است که با گردش هوا در لایه‌های پشتی پد و عدم حمل قطرات آب به داخل فضای سرمایشی، تبخیر حداکثری آب اتفاق می‌افتد. این امر هوای خنک مطبوعی را در محیط به وجود می‌آورد. شکل هندسی و بافت منظم این پدها نیز به دلیل قرارگیری زوایا و طول موج‌های متفاوت لایه‌های کاغذ کرافت روی یکدیگر است. پدهای سلولزی انواع مختلفی دارند که پد سلولزی ماینر یکی از آن ها است. شما می توانید پد سلولزی ماینر را از فروشگاه نیکاسان بخرید.

۱

پد سلولزی

همانطور که بیان شد، پد سلولزی صفحه‌ای بسیار ضخیم است که از چند لایه کاغذ کرافت طراحی و ساخته شده است. این محصول خصوصیات و ویژگی‌های زیر را دارد:

  • پدهای سلولزی به دلیل استفاده از مواد اولیه کاغذ کرافت دارای قدرت جذب آب بالایی هستند. 
  • کاغذ کرافت به واسطه داشتن خاصیت مویینگی آب را در تمام سطوح پد به طور یکنواخت توزیع می‌کند. 
  • پدهای سلولزی با تکیه بر خاصیت خودشویی مانع از تشکیل رسوب روی سطح خود می‌شوند. 
  • این محصول از ورود حشرات موذی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. 
  • کاغذ کرافت خاصیت ایستایی و مانایی بالایی دارد، به همین دلیل پدهای ساخته شده از این نوع کاغذ در اثر گذر زمان دچار تغییر شکل و ساختار نمی‌شوند. 
  • این نوع پدها در مقایسه با محصولات دیگری همچون پوشال خنکای بیشتری تولید می‌کنند. 

۲

پد سلولزی ماینر چیست؟

به مرور زمان استفاده از پول‌های کاغذی معمولی در حال منسوخ شدن است. در واقع در سال‌های اخیر بسیاری از مردم به استفاده از انواع مختلف ارز دیجیتال روی آورده‌اند، به طوری که در ده سال اخیر قیمت ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین نسبتا افزایش چشمگیری داشته است. برای استخراج ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین از دستگاه‌هایی به نام ماینر استفاده می‌شود. این تجهیزات در اثر کار کردن مداوم همواره در معرض داغ شدن هستند که این امر طول عمر مفید آن‌ها را کاهش می‌دهد. برای رفع این مشکل پد سلولزی ماینر مناسب است. پدهای سلولزی ماینر نیز از کاغذهای کرافت مواج و لایه لایه ساخته می‌شود. این نوع پدها با استفاده از سرمایش تبخیری به خنک کردن دستگاه ماینر کمک می‌کنند. این امر موجب افزایش قابل توجه طول عمر تجهیزات استخراج ارز دیجیتال می شود. در واقع این پدها، هوای گرم تولید شده توسط ماینرها را به هوای خنک تبدیل می سازد. این اقدام باعث خنک شدن محیط و همینطور خنک شدن سطحی دستگاه ماینر می‌گردد.  

۳

کاربرد پد سلولزی ماینر 

به طور کلی پدهای سلولزی در صنایع مختلفی از جمله در موارد زیر کاربرد دارند:

  • صنایع دام و طیور 
  • صنعت کشاورزی و گلخانه
  • صنایع نساجی
  • تولید کولر آبی سلولزی و کولر آبی پلیمری سلولزی
  • تولید برق
  • صنایع تاسیسات و تولید سیستم‌های هواساز

اما یکی دیگر از موارد استفاده این محصولات نیز در تجهیزات استخراج ارز دیجیتال است. هنگامی که از پدهای سلولزی ماینر در این دستگاه‌ها استفاده کنید، در مصرف انرژی برق نیز صرفه‌جویی کرده‌اید، زیرا یکی از کاربردهای این نوع پد آن است که به جای این که گرما را از محیط بگیرد، آن را به خارج از محیط انتقال می‌دهد، به همین دلیل بازدهی سرمایشی پدهای سلولزی ماینر در رنج مناسبی قرار دارد، لذا اگر در کولرها از پدهای سلولزی ماینر استفاده شود، عملکرد کولر به علت بالا بودن بازده سرمایش پدهای آن نیز بهینه خواهد شد.  این امر باعث می‌گردد که مدت زمان کارکرد کولر کمتر از دیگر سیستم‌های متداول سرمایش بیت کوین باشد. قدرت خنک‌کنندگی بالای این نوع پدها به کاهش حجم کولر سلولزی مجهز به پدهای سلولزی ماینر کمک می‌کند. با توجه به این مشخصات، امکان کوچک کردن ابعاد سیستم سرمایش بیت کوین ساخته شده از پدهای سلولزی ماینر و نصب دستگاه در هر فضایی وجود دارد. پدهای سلولزی ماینر قابلیت شستشو دارند، به طوری که پس از شستشو دچار تغییر شکل و حالت نمی‌شوند. شما می‌توانید پد سلولزی ماینر را با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه از فروشگاه اینترنتی نیکاسان خریداری کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر