|
کدخبر: 277211

صنوف تولیدی مزاحم تهران به شهرک‌های صنعتی می روند

در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه نابسامانی مشاغل شهری در جهت ساماندهی صنوف تولیدی مزاحم شهر تهران با بهره مندی از ظرفیت‌های استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی و صنفی تخصصی استان تهران، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت شهرک های صنعتی تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر(وابسته به شهرداری تهران) به امضاء رسید.

صنعت صنوف تولیدی مزاحم تهران به شهرک‌های صنعتی می روند

این تفاهم‌نامه همکاری روز دوشنبه در نشست مشترکی به امضای "سعید صادقی" مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی تهران  و " سعید قلی بیگی " مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر(وابسته به شهرداری تهران)  رسید.

موضوع این تفاهم نامه، همکاری در اجرای سیاست‌های ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران به منظور اجرای دستورالعمل ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم ابلاغی وزیر کشور، در جهت استقرار واحدهای صنعتی، صنفی، تجاری و خدماتی در شهرک‌های صنعتی و صنفی موجود است.

از مهمترین اهداف این تفاهم نامه می توان به تسهیل ساماندهی و انتقال صنوف تولیدی مزاحم شهر تهران با در نظر گرفتن امکانات و ظرفیتهای موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی اشاره کرد.

همچنین تامین فضای مورد نیاز برای مجتمع های صنفی و خدماتی در شهرک ها و نواحی صنعتی موجود توسط شرکت شهرک های صنعتی تهران برای انتقال اصناف تعیین شده از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از دیگر اهداف این تفاهم نامه است که بر این اساس محورهای همکاری ترسیم شده است.

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر(وابسته به شهرداری تهران) بر اساس این تفاهم نامه باید انجام مطالعات لازم، طرحهای توجیهی، امکان‌سنجی، مکان یابی، شناسایی صنوف مزاحم شهری قابل انتقال به شهرک ها و زون های تخصصی صنفی و مذاکره با اتحادیه های مربوط را در دستور کار خود قرار دهد.

واگذاری حق انتفاع زمین و زیرساخت مربوطه متناسب با سطوح خدمات شهرک ها و نواحی صنعتی و صنفی موجود بر اساس قوانین و دستور العمل ها نیز از وظایف شرکت شهرک های صنعتی تهران در این تفاهم نامه خواهد بود.

مدت این تفاهم‌نامه نیز از زمان امضاء پنج سال است و در صورت تراضی طرفین قابل تمدید خواهد بود.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها