|
کدخبر: 280073

افزایش ذخایر آب مورد نیاز صنعت در استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات صنعت است، گفت: ذخایر آب مورد نیاز صنعت استان ۱۴۵ لیتر بر ثانیه افزوده شد.

صنعت افزایش ذخایر آب مورد نیاز صنعت در استان سمنان

محمد رضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ؛ با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون، ۱۴۵ لیتر بر ثانیه به منابع آبی برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اضافه شده است، ابراز کرد: آب یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات پیش پای صنایع استان سمنان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه پیگیری برای تحقق ۱۵۰ لیتر بر ثانیه دیگر تا انتهای سال ۱۴۰۱ با تعاملات مطلوب بین دستگاهی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است، افزود: مقدار آب تامین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از زمان تاسیس تا پایان سال ۱۴۰۰، به میزان ۴۰۰ لیتر بر ثانیه بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: تامین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های انتقال آب و همچنین ایجاد و تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی استان سمنان در حال پیگیری است.

باقری تصریح کرد: این شرکت ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی، و منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره برداری دارد و از هفت هزار و ۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار آن چهار هزار و ۱۸۸ هکتار در فاز عملیاتی و دو هزار و ۶۹۳ هکتار زمین صنعتی است.

گفتنی است خبرگزاری بازار استان سمنان در گزارش هایی به موضوع تامین آب مورد نیاز استان سمنان در بخش صنعت پرداخته است که این گزارش امروز با واکنش مثبت مسئولان استان سمنان روبرو شد.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها