|
کدخبر: 277917

ظرفیت تامین آب شهرک‌های صنعتی سمنان افزایش یافت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به افزایش ظرفیت تامین آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۷.۷ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب صنایع در شهرک‌های صنعتی سمنان اضافه شد.

صنعت ظرفیت تامین آب شهرک‌های صنعتی سمنان افزایش یافت

کمیته سامان‌دهی مدیریت آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان به ریاست محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و اعضای کمیته در سالن جلسات ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی سمنان برگزار شد.

باقری در این جلسه، با اشاره راهکارهای تامین کسری آب مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده به‌منظور  تخصیص حداکثری ظرفیت آب به این مناطق با جدیت پیگیری می‌شود.

وی به افزایش ظرفیت تامین آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۷.۷ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب صنایع در شهرک‌های صنعتی سمنان اضافه شد.

وی اضافه کرد: استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان سمنان از راهبرد‌های مهم برای جبران بخشی از آب غیر قابل شرب مورد نیاز در شهرک‌های صنعتی از جمله فضای سبز و صنعت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بر تکمیل توسعه کیفی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد.

باقری افزود: در حال حاضر، حدود ۸۰ درصد از پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سمنان برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.

پیگیری تعرفه چاه‌های آب، بررسی مصوبات جلسات گذشته از دیگر مسائل مطرح شده در این کمیته بوده است.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی سمنان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها