|
کدخبر: 278166

آغاز عملیات اجرایی ناحیه نساجی در کبودرآهنگ

عملیات اجرایی مرحله نخست ناحیه نساجی در شهرک صنعتی ویان کبودرآهنگ از توابع استان همدان روز شنبه با حضور وزیر صمت ، استاندار همدان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

صنعت آغاز عملیات اجرایی ناحیه نساجی در کبودرآهنگ

سیدرضا فاطمی امین در این آیین گفت: جلسه ای اواخر هفته گذشته با حضور نماینده بهار و کبودرآهنگ و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برگزار و مقرر شد با توجه به ظرفیت بالای روستای لتگاه، ناحیه صنعتی و تخصصی برای آن ایجاد شود.

وی افزود: بنابراین با توجه به ظرفیت بالای روستای لتگاه در حوزه منسوجات به ویژه تولید جوراب، ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وزیرصمت اضافه کرد: راه اندازی ناحیه صنعتی کمک می کند تا کار فعالان در این روستا تخصصی تر و با قوت بیشتر انجام شود.

وی ادامه داد: هر چند احتمال می رود کارگاه های کوچک محدودیت هایی داشته باشند اما با راه اندازی ناحیه صنعتی، کار فعالان در این روستا رونق می یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان نیز گفت: طبق دستور وزیر صمت ۱۰ هکتار زمین واقع در شهرک صنعتی در فاز نخست برای ایجاد این ناحیه صنعتی در نظر گرفته شد.

مصطفی حقیقی افزود: عملیات اجرایی این ناحیه صنعتی امروز با حضور وزیر صمت آغاز شد و در مرحله دوم این قابلیت وجود دارد که ۱۰ هکتار دیگر به این زمین اضافه شود.

وی ادامه داد: قرار است در قالب خوشه صنعتی یک فرایند توسعه ای انجام شود و این آمادگی با توجه به انجام مطالعات لازم و وجود ظرفیت های بی شمار، وجود دارد.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها