|
کدخبر: 272139

تشدید نگرانی ها از تعطیلی کارگاه‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: عدم پرداخت مطالبات صنایع کوچک فعال در حوزه صنعت نفت می‌تواند باعث تعطیلی کارگاه‌های صنعتی و واحدهای فعال در این حوزه شود.

صنعت تشدید نگرانی ها از تعطیلی کارگاه‌های صنعتی

علی مهدی پور با تاکید بر نقش صنایع بزرگ نفتی فعال در خوزستان برای حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: صنایع بزرگ خوزستان به ویژه صنعت نفت باید از شرکت‌های فعال تولیدی و صنایع کوچک استان حمایت‌های ویژه داشته باشند.

وی افزود: این شرکت‌های نفتی فعال در خوزستان باید نسبت به صنایع کوچکی که در خوزستان با دشواری‌های فراوان فعال هستند مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشند و در اجرای پروژه‌ها باید از ظرفیت صنایع کوچک استان به صورت ویژه استفاده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در خوزستان بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی کوچک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مشغول به فعالیت هستند و باید نگاهی ویژه از سوی صنایع نفتی به آن‌ها شود.

مهدی پور با اشاره به یکی از مشکلات جدی صنایع کوچک فعال استان در حوزه صنعت نفت، عنوان کرد: مطالبات صنایع کوچک خوزستان از صنعت نفت و شرکت‌های نفتی، جدی ترین مشکل این صنایع فعال در استان است. مشکل اصلی واحدهای صنعتی، تامین منابع مالی است و در صورتی که مطالبات واحدهای صنعتی به آن‌ها زودتر برسد قطعا این مشکل آن‌ها برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: تزریق مطالبات صنایع کوچک فعال در حوزه صنعت نفت در خوزستان می‌تواند به حل مشکلات جدی این صنایع کمک کند و همچنین زمینه ساز ایجاد اشتغال بیشتر در این واحدها شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان عنوان کرد: عدم پرداخت مطالبات صنایع کوچک فعال در حوزه صنعت نفت می‌تواند باعث تعطیلی کارگاه‌های صنعتی و واحدهای فعال در این حوزه شود. در صورتی که این مطالبات پرداخت و از صنایع کوچک حمایت شود، قطعا شاهد افزایش ظرفیت آن واحد صنعتی خواهیم بود.

 

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها