|
کدخبر: 267926

اتمام ۴پروژه ۴۶ میلیارد ریالی در این استان+ جزئیات

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران تصریح کرد: در امسال در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی تعداد ۴ پروژه با صرف هزینه ۴۶ میلیارد ریال به اتمام رسیده و تعداد ۴ پروژه با تخصیص اعتبار ۷۶ میلیارد ریال در دست اجرا بوده و تعداد ۲ پروژه نیز با پیش‌بینی اعتبار ۳۳ میلیارد ریال در دست مناقصه قراردارد که مطابق برنامه‌ریزی مدون و براساس زمان بندی و اعتبارات لازم، نسبت به اجرای سریع این پروژه‌ها در این شهرک صنعتی اقدام خواهد شد.

صنعت اتمام ۴پروژه ۴۶ میلیارد ریالی در این استان+ جزئیات

جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی با حضور کیوان مرادیان نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مرادیان نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین گفت: مجموعه دولت سیزدهم و وزارت نیرو با تدابیر اتخاذ شده، نسبت به تأمین و توزیع برق بسرعت و به درستی مدیریت کرده و علیرغم سال گذشته، تاکنون قطعی برق خاصی نداشته‌ایم.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز مسئولان در این شرایط دشوار، مجاهدانه و خالصانه در حال حل مشکلات کشور و مردم هستند لذا کارها و خدمات ارزشمند باید منعکس شود تا مردم نسبت به آینده امیدوار شوند.

حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان دراین نشست گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و قرار گرفتن در ایام اوج مصرف انرژی، همکاری صمیمانه شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان صمت مازندران در راستای اجرای مدیریت صحیح مصرف برق خصوصاً در بخش صنایع، بسیار موجب تقدیر است.

جهانیان مدیرکل راهداری استان نیز در این جلسه با بیان اینکه عملیات ساخت زیرگذر راه دسترسی شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی بزودی آغاز می‌شود تصریح کرد: با توجه به هزینه بالای اجرای تعریض راه دسترسی و آسفالت آن، نیاز مبرم به تخصیص بودجه از محل اعتبارات ملی است.

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی نیز در این نشست گفت: همه باید خود را پیرو مقام معظم رهبری بدانند و در راستای فرمایشات ایشان، اقدام سرمایه‌گذار و تولیدکننده داخلی در ایجاد فرصتهای شغلی عین عبادت است و این فرمایش، تکلیف را بر همگان تمام می‌کند.

پیرفلک اظهارکرد: مسئولان دستگاه های اجرایی در مواجهه و نشست با تولیدکنندگان و صنعتگران، هیچ وظیفه‌ای بجز حل مشکلات آنها و تکریم نسبت به آنان ندارند.

در ادامه جلسه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌های اجرایی شهرک صنعتی بشل سوادکوه و پروژه‌های در دست برآورد، درخصوص چگونگی روند اجرای شبکه فیبرنوری شهرک گفت: شرکت شهرک های صنعتی براساس مفاد تفاهمنامه منعقده با شرکت مخابرات، به تمامی تعهدات خود عمل نموده و درحال‌حاضر، شرکت مخابرات استان بایستی براساس مفاد تفاهمنامه، نسبت به تعهدات خود مبنی برتکمیل پروژه و ارائه خدمات مخابراتی به واحدهای تولیدی شهرک اقدام نماید.

یاسر امینی تصریح کرد: در امسال در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی تعداد ۴ پروژه با صرف هزینه ۴۶ میلیارد ریال به اتمام رسیده و تعداد ۴ پروژه با تخصیص اعتبار ۷۶ میلیارد ریال در دست اجرا بوده و تعداد ۲ پروژه نیز با پیش‌بینی اعتبار ۳۳ میلیارد ریال در دست مناقصه قراردارد که مطابق برنامه‌ریزی مدون و براساس زمان بندی و اعتبارات لازم، نسبت به اجرای سریع این پروژه‌ها در این شهرک صنعتی اقدام خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات مربوط به تأمین مواد اولیه واحدها، تأمین برق پایدار، تکمیل شبکه فیبرنوری و راه دسترسی شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها