|
کدخبر: 242043

شهرک‌های صنعتی استان تهران پیشرو در اشتغالزایی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از افتتاح ۳۲ طرح صنعتی با مجموع اشتغال ۱۰۷۰ نفر در شهرکهای صنعتی استان تهران به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.

 سعید صادقی با بیان این مطلب، افزود: این طرح‌ها در زمینی به مساحت ۹۴ هزار متر مربع و با مجموع سرمایه‌گذاری ۴۹ هزار و ۵۰ میلیارد ریال در شهرستانهای پاکدشت، پشوا، رباط‌کریم، شهرری، قرچک و ملارد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفتند.

وی همچنین در خصوص نوع فعالیت واحدهای بهره برداری شده، تصریح کرد: این واحد های صنعتی در زمینه‌های غذایی، نساجی، شیمیایی و فلزی فعالیت خود را آغاز کرده اند و در زنجیره تأمین و تولید قرار گرفته‌اند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال اشاره کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری این پروژه ها نیز532میلیارد ریال بوده  است.

صادقی در ادامه به معرفی این پروژه ها پرداخت و تصریح کرد:  سردرب ورودی شهرک صنعتی دماوند ۲ در مساحت ۳۰ متر مربع در دو طبقه به صورت سازه های فلزی، گازرسانی به شهرک صنعتی قرچک با اجرای ۳۳ کیلومتر خط لوله گاز و شبکه توزیع و نصب سه دستگاه تقلیل فشار از جمله این پروژه ها بوده است.

وی همچنین اضافه کرد: احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی نصیرآباد با ظرفیت ۱۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز، تسویه پیشرفته و استحصال آب صنعتی از پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی عباس آباد با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در شبانه روز و همچنین روسازی و جمع آوری آب های سطحی شهرک صنعتی دماوند با زیر سازی به صورت بتن غلتکی در طول مسیر ۱۰ کیلومتری از دیگر پروژه های افتتاحی این ایام بوده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در ادامه سخنان خود، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را افزایش ظرفیت تولید دانست و تصریح کرد: با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا مشکلاتی که در بحث‌های زیرساختی همچون آب، برق و ... در شهرک‌های صنعتی وجود دارد، برطرف شود.

صادقی، بهره برداری از ۳۲ پروژه صنعتی را نشانگر علاقمندی سرمایه گذاران به تولید و فعالیت در این عرصه دانست و بیان کرد: علیرغم همه محدودیتهای ناشی از شیوع بیماری کرونا و مهمتر از آن تحریم های ظالمانه دشمنان، اما به همت جهادی همه فعالان اقتصادی و مسئولین، چرخ تولید با قدرت همواره می چرخد

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران

ارسال نظر