|
کدخبر: 239559

رونمایی از توانمندی‌های بوشهر در نمایشگاه مجازی

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه دائمی مجازی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان بوشهر برای اولین بار در کشور و با هدف حمایت از تولید کالاهای داخلی و سهولت و تسریع در شناسایی و ارایه خدمات واحد های تولیدی استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

صنعت رونمایی از توانمندی‌های بوشهر در نمایشگاه مجازی

حسین خزان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه دائمی مجازی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان بوشهر برای اولین بار در کشور و با هدف حمایت از تولید کالاهای داخلی و سهولت و تسریع در شناسایی و ارایه خدمات واحد های تولیدی استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

خزان بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌های مجازی یکی از بهترین فرصت ها برای صاحبان کسب و کار بوده تا با بهره گیری از فناوری  به روز و کارآمد اطلاعات چند رسانه ای،محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان داخلی و خارجی عرضه کنند.

وی افزود: هر آنچه که در نمایشگاههای فیزیکی دارای محدودیت و هزینه ساز است، مانند محدودیت در زمان و مکان،هزینه سنگین اجاره غرفه،تجهیزات، حمل و نقل، غرفه آرایی،چاپ و تبلیغات، ایاب و ذهاب و اسکان،فاصله از شرکت و محل کسب و کار و ...  در نمایشگاههای مجازی وجود نداشته و مخاطبان در هر زمان و مکان می توانند محصولات و خدمات کسب و کار خود را مشاهده،بررسی، بروزرسانی و با دیگران به اشتراک بگذارند.

خزان اظهار داشت : بدین منظور شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر در نظر دارد در راستای حمایت از تولید کالاهای داخلی و با هدف سهولت و تداوم در معرفی محصولات واحد های تولیدی استان  به بازارهای هدف داخلی و خارجی، "نمایشگاه دائمی مجازی توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط استان بوشهر " را برای اولین بار در کشور راه اندازی کند.

 

منبع: روابط عمومی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها