|
کدخبر: 239130

رونق ۷ هزار میلیارد ریالی تولید در این استان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در پانصد و چهارمین جلسه کارگروه رونق تولید استان گفت: از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ تا کنون مبلغ ۶ هزارو ۹۸۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده است که از این حیث گلستان در جایگاه هشتم کشور قرار دارد.

صنعت رونق ۷ هزار میلیارد ریالی تولید در این استان

حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان ،‌در پانصد و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، عنوان کرد: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۱۴۰۰ یعنی از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا کنون درخواست ۳۰۷ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت ۳۱ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی افزود: از کل واحد‌های معرفی شده به بانک ها تا کنون تعداد ۱۲۶ واحد‌ تولیدی استان، شش هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گفته طلوعیان از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۹۲ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۱۲ هزار و ۱۶ میلیارد ریال در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۶۷ واحد ۲ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال تسهیلات این بخش را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر استان گلستان در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هشتم کشور و در حوزه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

گفتنی است در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آنها اخذ شد.

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها