|
کدخبر: 182647

نکات کلیدی قبل از تبلیغات محیطی و چاپی

بوم یا کنواس به نوعی از پارچه‌های مخصوص اطلاق میشه که مخصوص نقاشی و چاپ بوده و امروزه می‌تونیم به کمک دستگاه‌های دیجیتالی، بهترین تصاویر را بر روی این مدل از پارچه‌ها پیاده کرده و آن را مورد استفاده بدید.

آیا شما هم قصد دارین تا از خدمات مربوط به بهترین شرکت چاپ و تبلیغات نهایت برخورداری را داشته باشین؟ می‌دانید که اصلی‌ترین روش‌های مختلف برای چاپ دیجیتال کدام‌ها می‌باشه؟ از شما دعوت می‌کنیم که مقاله ی درج شده در وب سایت کوثر پرینت را تا آخر دنبال کرده و ارزنده‌ترین اطلاعات را در زمینه چاپ و تبلیغات به‌دست آورین.

بوم یا کنواس به نوعی از پارچه‌های مخصوص اطلاق میشه که مخصوص نقاشی و چاپ بوده و امروزه می‌تونیم به کمک دستگاه‌های دیجیتالی، بهترین تصاویر را بر روی این مدل از پارچه‌ها پیاده کرده و آن را مورد استفاده بدید. توجه کنین که پارچه‌های کنواس در قطرها و ابعاد بسیار متعددی تهیه میشن که هر یک از آنها کاربرد به خصوصی را داشته و شما می‌تونین با توجه به نیاز خود، بهترین مدل این پارچه‌ها را تهیه کرده و آن را استفاده کنین. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد مربوط به بوم می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

چاپ بروشور در کوثر پرینت

-   مناسب برای استفاده در دکوراسیون داخلی مربوط به هتل ها

-   مناسب برای استفاده در صنعت تبلیغات

-   مناسب برای استفاده در طراحی دفاتر اداری

-   مناسب برای استفاده در طراحی و دیزاین منازل

-   مناسب برای دیزاین مکان‌های تشریفاتی

-   مناسب برای استفاده در طراحی لابی هتل ها

همچنین در نظر بگیرین که استفاده از پارچه‌های بوم در صنعت چاپ از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار می‌باشه و از مهم‌ترین ویژگی‌های مربوط به این مدل از پارچه‌ها می‌تونیم به کیفیت بسیار بالا، سریع چاپ بسیار بالا، ماندگاری بسیار بالا، نرخ مقرون به صرفه و غیره اشاره کرد. اگر شما هم دوست دارین تا تابلوهای مدنظر خود را با کمترین هزینه‌های ممکن به چاپ برسانین، می‌تونین استفاده از چاپ بوم را در اولویت‌های خود قرار بدین. شما می‌تونین از همین وب سایت پیش روی خود، تصاویر و نمونه کارهای مربوط به چاپ‌های بوم را مورد بررسی قرار داده و با خیال راحت سفارش مدنظرتان را به ثبت برسانین. همچنین می‌تونین در صورت داشتن هرگونه سوالی با همکاران و طراحان شرکت کوثر پرینت در تماس باشین. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد انواع چاپ بروشور توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه بدیم. با ما همراه باشید.

چاپ

 

روش‌های مختلف چاپ دیجیتال: چاپ و تبلیغات

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، صنعت چاپ و تبلیغات درحال‌حاضر یکی ز قدرتمندترین و مهم‌ترین صنایع موجود در دنیا می‌باشه چرا که تمام برندها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای ادامه فعالیت خود، نیازمند استفاده از ابزارهای تبلیغاتی هستن، به همین دلیل نیز به دنبال معتبرترین شرکت در زمینه چاپ و تبلیغات بوده تا بتوانند سفارش خود را به ثبت برسانن. یکی از مهم‌ترین آیتم هایی که ذهن بسیاری از مردم را در خصوص چاپ دیجیتال به سوی خود جذب کرده، روش‌های مورد استفاده در این مدل از چاپ می‌باشه. از اصلی‌ترین این روش‌ها می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

اطلاعات کامل در رابطه با چاپ دیجیتال

-   روش جوهر افشان: یکی از باکیفیت‌ترین روش‌ها و شیوه‌های مورد استفاده در چاپ دیجیتال می‌باشه که شما می‌تونین چاپ هایی تا ابعاد ۵ متر را تجربه کنین.

-   روش تونری: از دیگر روش‌های مورد استفاده در چاپ دیجیتالی می‌باشه که در این روش از تونر استفاده شده و سرعت مربوط به چاپ نیز بیشتر هستش.

-   روش الکترو فتو گرافی: در این روش چاپ از دو مدل مرکب استفاده میشه که یکی حالت مایع داشته و دیگری به شکل جامد هستش.

-   روش پرتوی با نوری: از پرکاربردی‌ترین روش‌های مورد استفاده در صنعت چاپ را، روش پرتوی شکل داده که از کاغذ‌های حساس به پرتو استفاده می‌کنن و در لابراتورهای عکاسی از کاربرد بسیار ویژه‌ای برخوردار می‌باشه. 

-   روش تصعید رنگ: روش تصعید رنگ از سریع‌ترین و باکیفیت‌ترین روش‌های چاپی مورد استفاده می‌باشه که شما می‌تونین استفاده از این روش را در اولویت‌های خود قرار دهید.

چاپ و تبلیغات

 

انواع چاپ بروشور: چاپ و تبلیغات 

برای بهره‌مندی از خدمات چاپ و تبلیغات بی‌نظیر می‌تونین این با شرکت کوثر پرینت در ارتباط باشین و از بی‌نظیرترین خدمات چاپ و تبلیغات نهایت برخورداری را داشته باشین. همچنین بروشور از دیگر مهم‌ترین و محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی می‌باشه که امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال راهنمای چاپ و استفاده از آن هستن. البته در نظر بگیرین که در چاپ بروشور از روش‌های بسیار متعددی استفاده میشه که از اصلی‌ترین آنها می‌تونیم به روش چاپ دیجیتالی و چاپ افست اشاره کنیم. در قسمت قبلی در خصوص چاپ دیجیتال توضیحاتی را ارائه دادیم و بهتر است در این قسمت نیز با چاپ افست آشنا شوید. چاپ افست از قدیمی‌ترین روش‌های چاپ می‌باشه که معمولا به آن روش زینک نیز گفته میشه. از مهم‌ترین کاربردهای مربوط به روش چاپ افست می‌تونیم به چاپ کتابی، چاپ بروشور، چاپ پوستر، چاپ پاکت نامه، چاپ تراکت، چاپ سربرگ، چاپ سررسید اختصاصی و چاپ کارت ویزیت اشاره کنیم. بروشور در تیراژ بالا را به وسیله چاپ افست میتوان چاپ کرد.

پرینت

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها