|
کدخبر: 160832

وزیر صمت: از امروز توزیع مرغ منجمد آغاز شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در استای تنظیم بازار توزیع مرغ منجمد از امروز آغاز شد.

صنعت وزیر صمت: از امروز توزیع مرغ منجمد آغاز شد

علیرضا رزم حسینی امروز در جلسه مشترک که با حضور وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مقرر شده تا وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تامین به موقع مرغ اقدام کند، گفت: از امروز توزیع مرغ منجمد در حد وفور در سراسر کشور آغاز می‌شود که قطعا این مسئله نقش بسیار مهمی در متعادل‌سازی قیمت‌ها در روزهای آینده خواهد داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در کنار عرضه مرغ منجمد باید تولید داخلی نیز افزایش یابد بنابراین تمام تمهیدات لازم برای افزایش تولید مرغ در داخل کشور اندیشیده شده و امید می‌رود که این سیاست‌ها باعث وفور کالا و کاهش قیمت‌ها در ماههای آتی شود.

رزم حسینی با تاکید به اینکه در جلسه امروز مصوب شد وزارت جهاد کشاورزی در جهت تامین مرغ مورد نیاز اقدام کند، گفت: بنابراین وزارت صمت نیز با استفاده از شبکه بزرگ اصناف، شرکت‌های تعاونی کارکنان، بسیج اصناف، شرکت‌های تعاونی نیروهای مسلح و در مجموع با ایجاد یک شبکه توزیع محور کار توزیع این کالا را انجام دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بین وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید و حفظ امنیت غذایی کشور و وزارت صمت به عنوان صادرکننده و واردکننده و تامین‌کننده امنیت تولید‌کنندگان و همچنین بانک مرکزی هماهنگی و انسجام خوبی وجود دارد و امیدواریم با این هماهنگی از شرایط سخت جنگ اقتصادی عبور کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظر