|
کدخبر: 46564

با حضور وزیر صمت؛

مراسم اهدای جوایز ملی برند در حال برگزاری است

دومین مراسم اهدای جوایز ملی برند با هدف اعتلای برند ملی ایران و معرفی برندهای تجاری برتر کشور در حال انجام است.

گسترش‌نیوز: دومین مراسم اهدای جوایز ملی برند با هدف اعتلای برند ملی ایران و معرفی برندهای تجاری برتر کشور در سالن‌ همایش‌های خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال انجام است.

گفتنی است محمدرضا مودودی در نشست خبری به مناسبت برگزاری دومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران عنوان کرده بود، اقتصادهای بزرگ زمانی شکوفا شدند که توانستند برندهای بزرگ را رشد بدهند. بنابراین در ۲ سال گذشته نخستین مراسم جایزه ملی را برای معرفی برگزیدگان این حوزه برگزار کردیم و قصد داریم این امر ادامه داشته باشد.

javayezbrand.jpg

رضا رحمانی وزیر صمت در ابتدای سخنرانی خود پبام ریاست جمهوری به مناسبت روز مادر و تجلیل از ظرفیت های غنی ایران در تولید را قرائت کرد.

وی در ادامه با اشاره به جلسه ای که با صاحبان برند داشتند گفت: باید از صحبت های کلیشه ای و رایج خارج شویم. برندسازی امروز یک اولویت است راهی است که دنیا آن را رفته است. کشور ها امروز با هم رقابت نمی کنند بلکه برند ها با هم رقابت می کنند.

رحمانی گفت: ما کشور پر پتانسیلی هستیم. در حوزه صنعت معدن و تجارت جزء ده کشور برتر دنیا هستیم. حوزه‌های تجارت و دانش و استارتاپ ها نیز باید پای کار بیایند و تشکیل شرکت‌های صادراتی باید انجام شود.

وی ادامه داد: در حوزه‌هایی چون خودرو بسته‌ای برای ساماندهی در نظر گرفته‌ایم و از همه ضروری تر برند سازی است؛ برند سازی پیشران اقتصاد است.

javayezbrand1.jpg

در ادامه مراسم اهدای جوایز برندها با حضور وزیر صمت و سرپرست سازمان توسعه و تجارت انجام شد.

rahmanijayezebrand.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها