|
کدخبر: 270988 نیما مجدی

در رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه های صنعتی کوچک و متوسط در اصفهان عنوان شد:

ایجاد فن بازار تخصصی معدن

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران از راه انداری فن بازار تخصصی معدن خبر داد و گفت: علاوه بر آن فن بازارهای تخصصی نفت، پتروشیمی، گاز،شهر هوشمند نیز تشکیل شده است.

صنعت و معدن ایجاد فن بازار تخصصی معدن

خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در رویداد ملی تبادل نوآوری بنگاه های صنعتی کوچک و متوسط اصفهان گفت: هفته صنایع کوچک و متوسط  بهانه ای شد تا بتوان در مورد نوع ارتباط صنایع و فن بازارها صحبت کرد.

وی ادامه داد: بازار ایران طی ده سال گذشته با شهرک های صنعتی در ارتباط بوده و همکاری های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه امسال نقشه کشور را کامل کرده ایم افزود: شبکه خوبی شکل گرفته و فن بازارها در همه کشور دارای دفتر بوده و برای رونق صنعت در تلاش است.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که در ۸ حوزه الف این نقشه فن بازار تخصصی ایجاد شده است گفت: فن بازارهای تخصصی  نفت،گاز،پتروشیمی، شهر هوشمند نیز تشکیل شده و حوزه معدن به زودی اضافه می شود.

خالقی در ادامه با اشاره به این که شبکه کارگزاری تجارت و فنادری شامل ۵۴ کارگزاری است اضافه کرد: طی این چند  سالی که از عمر فن بازارها می گذرد مبادلات بسیار ناچیز بوده اما امروز با افزایش دانش و فناوری در صنایع به تبع شاهد افزایش مبادلات فناورانه مورد تایید با صنایع هستیم و موفق شدیم ۱۷۶ مبادله فناوری قطعی به ارزش ۹۶۷ میلیارد تومان به نتیجه برساینم.

وی ابراز امیدواری کرد این تعاملات فناورانه با صنایع بیش از میش افزایش یابد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها