|
کدخبر: 265103

فاطمی امین در پیچ و خم شعارهایش گرفتار شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران به مجلس فراخوانده شد اتفاقی که باید زودتر می افتاد بالاخره با تاخیر چندماهه صورت گرفت.

صنعت و معدن فاطمی امین در پیچ و خم شعارهایش گرفتار شد

صبح امروز (۲۴ خردادماه)، فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران به مجلس فراخوانده شد تا در مورد عملکردش، شفاف سازی کند.

وی  با بیان این که من را با شرایط فعلی ارزیابی نکنید ادامه داد: «صنعت خودرو وضعیت مطلوبی ندارد اما روند خوبی دارد».

وزیر صمت با اشاره به این که تورم فعلی محصول امروز و دیروز نیست، داشتن برنامه و گزارش کار  راجزو افتخارات وزارت صمت دانست و یادآور شد: «عرضه خودرو نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته این در حالی است که تولید روزانه ایران خودرو به بیش از ۲۶۰۰ و سایپا به بیش از ۱۸۰۰ دستگاه رسیده است.

سید رضا فاطمی امین از روزی که پای خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشت گویا هنوز به اهمیت و میزان استراتژیک این وزارتخانه پی نبرده بود . به محض ورود وی، قیمت خودرو، نجومی شد علاوه بر آن مشکلات در قیمت گذاری‌ تولیدات، کمبود و افزایش قیمت مایحتاج مردم و... از دیگر مشکلاتی بود که با تصمیمات عجیب و غریب تیم این وزیر رئیسی به وقوع پیوست.

واردات خودرو از اردی بهشت ماه امسال که فقط در حد شعار باقی ماند و حمایت از تولید که مشخص نبود کارشناسان وزارت صمت با چه علمی آن را نگاشته بودند هم حتی رای نیاورد.

اگر چه این بار وزیر صمت،‌ کارت زرد را گرفت و اگرچه همچنان موفق به توجیه بهارستانی ها نشد اما امیدواریم این رویه شرایط بهتری به خود گرفته و دفعه دیگری در کار نباشد.

می‌توانستم عوام‌فریبی کنم!

فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «بنده می‌توانستم با بخشی از کار‌های مدیریتی، عوام‌فریبی کنم و صرفا ویترین را درست کنم، اما ما به سمت اصلاح ساختار رفته‌ایم».

به گفته وی،‌ ما نیز از مشکلات مردم، گرانی‌ها و بیکاری‌ها رنج می‌بریم. حتی شب‌ها در خواب نیز ذهن ما مشغول مردم است و شبانه‌روز به دنبال راه‌حل مشکلات می‌گردیم.

بنا بر نظر خبرنگار «صنعت» گسترش نیوز، آقای وزیر اگر شما عوام فریبی نکرده اید منت آن بر سر مردم نیست این تربیت صحیح شما بوده و افتخاراتش برای شماست. آقای وزیر نگرانی بابت رفع نیاز مردم،  یک وظیفه است و اگر آن را وظیفه خود نمیدانید بهتر است در خواب هایتان مشغول خدمتگزاری به مردم باشید.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها