|
کدخبر: 264869

ایجاد بیش از ۱۴ هزار فرصت شغلی در این استان+ جزئیات

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۲ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان شناسایی شده است و تکمیل آنها در دستور کار قرار دارد.

علی جودکی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی نیمه تمام استان مرکزی ۱۲۵ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که در صورت تکمیل، ۱۴ هزار و ۳۴۵ فرصت شغلی در این استان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان اراک با ۹۰ طرح و میزان سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال بیشترین و شهرستان فراهان با یک طرح و سرمایه‌گذاری ۳۵۵ میلیارد ریال کمترین طرح نیمه تمام صنعتی استان مرکزی را به خود اختصاص داده‌ است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهارکرد: در بازه زمانی ابتدای امسال تاکنون ۲۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۷۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان مرکزی صادر شد که در صورت تحقق ۴۸۲ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

جودکی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۴۳ پروانه‌ بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۱۰۰ میلیارد ریال نیز در استان مرکزی صادر شد که در صورت تحقق این موضوع، ۵۱۰ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها