|
کدخبر: 264329

صنایع چطور از بی برقی عبور می‌کنند؟

کاهش مصرف ادارات، تخصیص پاداش به مشترکان کم مصرف، تغییر در تولید صنایع، تخصیص برق رایگان به کشاورزان، تغییر ساعات کاری ادارات و در نهایت خاموشی مطلق ماینرها از راه های مقابله با کسری برق است.

صنعت و معدن صنایع چطور از بی برقی عبور می‌کنند؟

با توجه به این که هر ساله تعداد قابل توجهی برق کشور در تابستان  صرف مشترکان خانگی می‌شود، صنایع متحمل مشکلات بسیاری برای صنایع شده‌اند، اما امسال پس از اعتراض صنایع مختلف، دولت و مجلس توافق کردند تا برای صرفه جویی در مصرق شش راهکار را به مردم ابلاغ کنند.

در راستای حمایت دولت، قرار بر این شد ۳۰ درصد مصرف برق ادارات و نهادهای دولتی در ساعات اداری کاهش یابد همچنین قرار بر این شدکه ۶۰۰ هزارتومان پاداش برای مشترکان کم مصرف برق در نظر گرفته شود.

همچینین، از دیگر تدابیری که دولت در این خصوص داشته می توان به تغییر در تولید صنایع اشاره کرد. قرار بر این شد یک روز به غیر از روز جمعه، به طور گردشی روز تعطیلی صنایع بزرگ مد نظر قرار گیرد.

گفته می‌شود، تخصیص ۱۹ ساعت برق رایگان برای کشاورزانی که در ساعت پیک، برق مصرف نمی کنند. همچنین دولت تصمیم گرفته به مدت دو ماه تغییر ساعات کار ادارات دولتی و نهادهای عمومی تغییر خواهد کرد.

طبق تصمیم دولت، در صورت لزوم ۱۰۰ درصد ماینرها (برق مراکز استخراج ارز دیجیتال) در زمان محدودیت قطع خواهند شد.

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها