|
کدخبر: 258517

اخذ کد رهگیری برای لوازم یدکی خودرو الزامی شد

معاون بازرگانی توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، از الزامی شدن اخذ کد رهگیری برای لوازم یدکی خودرو در استان خبر داد.

صنعت و معدن اخذ کد رهگیری برای لوازم یدکی خودرو الزامی شد

احسان باقرخانی معاون بازرگانی توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار کرد: طرح شناسه کالا برای لوازم یدکی خودرو همزمان با سرتاسر کشور در استان کرمانشاه هم کلید خورده است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی سامانه به نام جامع تجارت در راستای شفافیت نظام توزیع کالا در کشور، الزاماتی برای فروشندگان صنوف مختلف در راستای بحث شفاف‌سازی به خصوص عرضه  در باب کیفیت و نرخی که مدنظر مصرف کنندگان است، ارائه شده است.

معاون بازرگانی توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در بحث لوازم یدکی خودرو در ابتدای امر دو قلم کالا (باطری و کمک فنر) شناسایی و ابلاغ شد که الزامات این کار به اتحادیه‌های استان هم ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: فروشندگانی که کالا در انبار موجود دارند و برچسب تأیید صلاحیت و کیفیت کالا را ندارند با اتحادیه ذی‌ربط هماهنگ کنند تا نسبت به تعویض یا نصب برچسب بر روی کالای خود اقدام کنند. در غیر این صورت در صورت مراجعه بازرسان صمت در صورتی که  لوازم یدکی برچسب کدرهگیری نداشته باشند تشکیل پرونده داده خواهد شد.

باقرخانی خاطرنشان کرد: در فاز بعدی ۵۳ قلم کالای دیگر به مجموعه لوازم یدکی خودرو اضافه شده است که این مسئله را هم به اطلاع اصناف رسانده‌ایم.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها