|
کدخبر: 258150

گیلانی ها نگران تامین روغن مصارف خانگی نباشند

مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید سرزده از کارخانه تولید روغن خوراکی در حومه شهرستان صومعه‌سرا گفت: بیش از ۳۴ تن روغن در دو بخش مصارف خانگی سرخ‌کردنی، صنف و صنعت در این کارخانه تولیدشده که آماده پخش است.

صنعت و معدن گیلانی ها نگران تامین روغن مصارف خانگی نباشند

تیمور پورحیدری از وجود انواع روغن خوراکی در کارخانه‌های گیلان خبر داد و افزود: اولویت نخست ما تأمین روغن مصارف خانگی در بازار است و این کار سریع و در هر شرایطی باید انجام شود.

وی به تلاش شبانه‌روزی زنجیره تأمین برای رساندن مواد اولیه و بطری پت ویژه انواع روغن‌های خوراکی اشاره و بیان کرد: با تأمین این اقلام به‌تدریج بازار مصرف گیلان پر از روغن‌های خوراکی خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

پورحیدری همچنین از وجود بیش ۱۰۰ تن روغن سویا در یکی از کارخانجات صومعه‌سرا خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر بیش از ۱۴۵ تن روغن خام آفتابگردان، تولید انواع روغن سرخ‌کردنی در این کارخانه انجام‌شده است که تا هفته آینده با فعالیت شبانه‌روزی خطوط تولید این نوع روغن نیز در بازار عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این اقدامات در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مصوب شد ۳۰ درصد تولید کارخانه روغن گنجه رودبار برای مصارف خانوار در گیلان اختصاص داده شود.

مدیرکل صمت گیلان تأکید کرد: در شرایط بحرانی با هرگونه تخلف و عرضه خارج از شبکه این اقلام اساسی به‌شدت برخورد خواهد شد.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها