|
کدخبر: 255499

حضور صندوق در برنامه رادیویی «میدون» به عنوان داور

بخش مقدماتی سری جدید مسابقه رادیویی میدون با مضمون کسب و کار به تازگی در رادیو اقتصاد پخش می‌شود، در این برنامه «صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک» به عنوان داور حضور دارد.

صنعت و معدن حضور صندوق در برنامه رادیویی «میدون» به عنوان داور

مسابقه رادیویی «میدون» با مضمون کسب و کار و برگرفته از برنامه میدون شبکه ۳ سیما است. این برنامه در فصل جدید با حضور در رادیو اقتصاد، رقابت مقدماتی کارآفرینان به منظور کسب حداکثر امتیازات و راه‌یابی به برنامه تلویزیونی شبکه ۳ سیما را آغاز کرده است.

«صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک» در این برنامه در کنار صندوق‌های دیگر همچون صندوق‌های پژوهش و فناوری نقش داوری را ایفا می‌کند. برخی ارگان‌ها همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به عنوان حامی صنعتگران در این برنامه حضور دارند.

در هر قسمت از برنامه ۲۰ تا ۳۰ طرح معرفی می‌شوند و اگر این طرح‌ها قابلیت حمایت و سرمایه‌گذاری را داشته باشند؛ انتخاب شده و به مرحله بعد راه می‌یابند. در طول برنامه تولیدکنندگان به طور کامل خود را معرفی می‌کنند و داوران با طرح سوالاتی در خصوص کسب و کار و همچنین طرح موارد چالشی متقاضیان را مورد داوری قرار می‌دهند. در نهایت داوران نظرات خود را مطرح کرده و به هر کدام از طرح‌ها رای می‌دهند.

گفتنی است که انتخاب طرح‌های برگزیده کار پیچیده‌ای است و پس از برنامه طرح‌های برتر وارد مرحله اجرایی می‌شوند و باید مستنداتی را که در برنامه مطرح کردند را ارائه دهند.

 در حال حاضر پس از گذشت دو قسمت از سری دوم برنامه رادیویی میدون «صندوق ضمانت سرمایه‌‎گذاری صنایع کوچک» حدود ۴۰ طرح را داوری و ۱۵ طرح را تایید کرده است، که از این طرح‌ها ۷ طرح پس از تایید صندوق‌های پژوهش و فناوری جهت تامین مالی به مرحله تکمیل فرم‌ و تشکیل پرونده در«صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک» رسیده‌اند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها