|
کدخبر: 248834

بازگرداندن ۳۶۰ واحد راکد به چرخه تولید در این استان+ جزئیات

استاندار تهران با اشاره به فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال اعلام کرد: امسال ۳۶۰ واحد تولیدی راکد در تهران، فعال‌سازی شده و به چرخه تولید بازگشته است.

محسن منصوری در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد گفت: در مراسمی که امروز با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، ۱۱ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال با ۳۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری فعال سازی شد و با فعال سازی این واحدها برای ۳۱۸ نفر شغل ایجاد شد.

وی افزود: همچنین کارخانه تولید گاز اکسیژن که در ایام کرونا مورد استفاده بسیاری از مردم و مراکز درمانی بود، با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان راه اندازی شد.

استاندار تهران ادامه داد: همچنین بازدیدی از واحد تولیدی کریستال داشتیم که این واحد به دلیل افزایش تعرفه گاز دچار زیان شده بود که چند روز پیش جلسه ای با علی نیکزاد نایب رییس مجلس برگزار و قرار شد مجلس در این زمینه وارد عمل شود و مشکلات این واحدهای صنعتی را برطرف کند.

۳۶۰ واحد تولیدی راکد در استان تهران به چرخه تولید بازگشتند

به گفته وی، همچنین جلسه رفع موانع تولید در محل شهرک صنعتی شمس آباد برگزار و مصوباتی در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی در این شهرک تنظیم شد.

منصوری خاطرنشان کرد: شهرک شمس آباد بزرگترین شهرک صنعتی استان تهران و کشور بوده و از ظرفیت های مختلف و مهم صنعتی و اقتصادی برخوردار است.

وی همچنین درباره وضعیت بیکاری در استان تهران گفت: تعهد شغلی که دولت امسال برای استان تعیین کرده بود، ایجاد شغل برای ۹۶ هزار نفر بود که تاکنون برای ۱۰۴ هزار نفر شغل ایجاد شد و در واقع به بیش از ۱۰۰ درصد میزان تعهدمان عمل کردیم.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها