|
کدخبر: 225241

تقدیر از برترین های بخش صنعت و معدن

برترین‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، پژوهشگران برتر و واحدهای برتر صنعت و معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.

دهمین جشنواره پژوهش و فناوری و هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری حوزه صمت به صورت ویدئو کنفرانس امروز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ با هدف معرفی طرح پژوهشی صنعتی، معدنی و تجاری و پژوهشگر برتر برگزار شد.

دکتر نازنین بدری، مسئول امور پژوهش سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور از انتخاب و معرفی طرح پژوهشی این سازمان به عنوان طرح پژوهشی برتر بخش صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در این جشنواره طرح ارائه شده از سوی این سازمان با عنوان "پردازش و تفسیر داده‌های فراطیفی در پهنه جنوب غرب بصیران واقع در استان خراسان‌جنوبی" با اجرای داوود رفاهی و علی بیاتانی از دفتر ژئومتیکس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به عنوان طرح پژوهشی برتر انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این جشنواره همچنین از پژوهشگر برتر، برترین سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری، شرکت شهرک­‌های صنعتی استانی برتر در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری، انتخاب واحد تحقیق و توسعه برتر و برترین محصول تحقیق و توسعه تقدیر به عمل آمد.

 تقدیر از مرکز پژوهش‌های صنعتی، معدنی و تجاری برتر، واحد خدمات فنی مهندسی برتر و انجمن فنی مهندسی برتر، مرکز علمی ­کاربردی برتر، شرکت دانش‌بنیان برتر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بوده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها