|
کدخبر: 225057

برگزاری پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان

پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، ۲۱ آذر برگزار می شود.

معدن و تجارت جوانان ایران، سید علی صدری، دبیر پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، ضمن اعلام خبر برگزاری این جشنواره گفت: در این جشنواره از چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت، شهرک نمونه صنعتی، خوشه نمونه صنعتی، مدیران جوان و تولیدی‌های برتر تقدیر می‌شود.

صدری  با بیان اینکه جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان، از سال ۱۳۸۶ هر سال از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران و با حضور نمایندگانی از دولت و بخش خصوصی برگزار شده است، یادآور شد: در جشنواره امسال نیز مقاماتی از دولت، قوه قضاییه، مجلس تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

به گفته دبیر پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، این جشنواره به همت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، از ساعت ۱۷ یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها