|
کدخبر: 223836

حضور فعال توکا فولاد در نمایشگاه ایران متافو

مدیرعامل گروه (هلدینگ) سرمایه‌گذاری توکافولاد با بیان این که نمایشگاه ایران‌متافو بستر ارزشمندی را برای عرضه توانمندی‌های زنجیره فولاد در سطح ملی و بین‌المللی فراهم کرده است، گفت: این نمایشگاه تبلوری از توان فنی و مهندسی کشور است که نقش مؤثری در پیشبرد اهداف اقتصادی و صنعتی دارد.

صنعت و معدن حضور فعال توکا فولاد در نمایشگاه ایران متافو

احمدرضا سبزواری مدیرعامل گروه(هلدینگ) سرمایه‌گذاری توکافولاد در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگویی اظهار کرد: نمایشگاه‌های صنعتی در جهان، فرصت مناسبی را برای تعامل و تبادل اطلاعات و تجربیات میان متقاضیان، مصرف‌کنندگان، عرضه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان فراهم می‌کنند که هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی و ریخته‌گری(ایران‌متافو) نیز توانمندی‌های حوزه صنعت و معدن کشور را به خوبی به نمایش گذاشته است.

وی با بیان این که نمایشگاه ایران‌متافو بستر ارزشمندی را برای عرضه توانمندی‌های زنجیره فولاد در سطح ملی و بین‌المللی فراهم کرده است، افزود: این نمایشگاه تبلوری از توان فنی و مهندسی کشور است که نقش مؤثری در پیشبرد اهداف اقتصادی و صنعتی دارد.

مدیرعامل گروه(هلدینگ) سرمایه‌گذاری توکافولاد خاطرنشان کرد: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی و ریخته‌گری(ایران‌متافو) بهترین فرصت برای صنعت‌گران و بازرگانان را فراهم کرده تا بتوانند علی‌رغم رفع نیازهای خود، نسبت به پیشرفت‌های صنعتی کشور شناخت پیدا کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها