|
کدخبر: 220720

مراسم تجلیل از کارکنان در ایمیدرو

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: امروز ایمیدرو و بخش معدن و صنایع معدنی برای توسعه، نیازمند عمل بسیجی وار است.

صنعت و معدن مراسم تجلیل از کارکنان در ایمیدرو

وجیه الله جعفری در جلسه ای با حضور کارکنان بسیجی ایمیدرو ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اکنون کشور در شرایط خاصی است و نیازمند اقدام جهشی براساس تفکرات بسیجی دوران جنگ است و همه ما باید در مسیر اهداف و استراتژی های سازمانی، بسیجی وار عمل کنیم.

وی افزود: با تفکر بسیجی، سازمان های نظیر ایمیدرو می توانند با سرعت چند برابری اهداف خود را طی کنند.

موفق در جبهه اقتصادی با تفکر بسیجی

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه بسیج می تواند در جامعه وحدت و همگرایی ایجاد کند، تصریح کرد: همان گونه که جنگ با فرمان تاریخی امام برای تشکیل بسیج مدیریت شد، در جبهه اقتصادی نیز می توانیم این گونه عمل کنیم و موفق شویم.

وی ادامه داد: انتظار می رود افرادی که در جایگاه مقدس بسیجی قرار دارند، در چارچوب تفکر بسیجی عمل کنند تا نه تنها انتظارات را برآورده کنند بلکه در پیشگاه خداوند روسفید باشند.

جعفری خاطرنشان کرد: وقتی با اعتقاد و توکل، وارد انجام کارها می شویم، هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند در کارها خلل ایجاد کند و این رویه می تواند به توسعه کشور کمک کند. فرهنگ سازی نیز با عمل به جایگاه انجام می شود و این فرهنگ را باید به عنوان استراتژی و هدف در سازمان دنبال کنیم.

وی افزود: ما نسبت به شهدا، ایثارگران، شهیدسلیمانی ها و همه آنهایی که در دفاع مقدس، مرزهای کشور و حوزه دانش، جانشان را برای کشور نثار کرده اند، مدیونیم و باید برای توسعه کشور به روش های آنها عمل کنیم.

بسیج در همه جبهه ها در کنار مردم

سعید سوخته زار، مشاور و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ایمیدرو در این نشست گفت: هفته بسیج را به مقام معظم رهبری، بسیجیان کشور و از جمله کارکنان بسیجی این سازمان، جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک می گوییم و در این فرصت، یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان، شهدای بسیجی و همه شهدای جبهه مقاومت و سید شهدای آنها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.

وی افزود: بسیج دیروز در جبهه های جنگ و امروز در جبهه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و …. در کنار مردم، ایفای نقش می کند و از هیچ کمکی برای توسعه کشور دریغ نمی کند.

بنا به این گزارش، در پایان جلسه مذکور، از کارکنان بسیجی ایمیدرو تقدیر شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها