|
کدخبر: 218758

گسترش نیوز گزارش می دهد:

تجمع غولهای معدنی برای «تجلی» بورس و معدن

علی اکبری: ۵۱ درصد از سهام تجلی متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات نماد «ومعادن»، ۱۷ درصد آن متعلق به شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نماد «کگل» و ۱۷ درصد آن متعلق به شرکت معدنی و صنعتی چاردملو نماد «کچاد» است.

صنعت و معدن تجمع غولهای معدنی برای «تجلی» بورس و معدن

علی اکبری، مدیرعامل تجلی در نشست خبری پذیره نویسی سهام شرکت تجلی در فرابورس بیان کرد: فکر ایجاد تجلی از زمانی شکل گرفت که نقدینگی افزایش زیادی داشت و به دنبال هدفمند کردن آن بودیم. بدین شکل تورم کاهش پیدا می‌کند و نقدینگی در کشور کنترل می‌شود. از سوی دیگر، بازار سرمایه نقدشوندگی بالایی دارد و هر زمان که سهامدار نقدینگی بخواهد به‌راحتی می‌تواند سهامش را نقد کند.

وی افزود:درحال حاضر شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، پروژه‌های زنجیره فولاد از معدن تا نورد، شامل گندله‌سازی، تولید آهن اسفنجی و فولادسازی را در  دست احداث دارد و از پروژه‌های آتی آن می‌توان به ساخت اسکله بندر عباس و اکتشاف و استخراج از معادن جدید اشاره کرد.

علی اکبری ادامه داد: ۵۱ درصد از سهام تجلی متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات نماد «ومعادن»، ۱۷ درصد آن متعلق به شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نماد «کگل» و ۱۷ درصد آن متعلق به شرکت معدنی و صنعتی چاردملو نماد «کچاد» است.

وی بیان کرد: «تجلی»، اولین شرکت پروژه‌محور بازار سرمایه است و سهام آن با پشتوانه نمادهای بزرگ و بنیادی بازار بورس همچون «ومعادن»، «کچاد» و «کگل» است.

مدیرعامل شرکت تجلی ادامه داد:شرکت تجلی با افزایش سرمایه ۶۲۰ هزار درصدی، بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس را به نام خود ثبت کرد. با این افزایش سرمایه، سرمایه «تجلی» از یک میلیارد تومان به ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

علی اکبری در پایان بیان کرد:روشی که ما برای تامین مالی انتخاب کرده ایم از  روش هایی است که با روش های قبلی متفاوت است و یک شرکت پروژه محور با یک شرکت تولیدی که یک پروژه هم اجرا می کند، فرق دارد. سعی کرده ایم وجوه مان را از طریق افزایش سرمایه به دست بیاوریم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها