|
کدخبر: 218748

گسترش نیوز گزارش می دهد؛

یک قدم تا آغاز پذیره نویسی سهام شرکت تجلی

نادری، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در نشست خبری پذیره نویسی سهام شرکت تجلی در فرابورس مطرح کرد: هدف این است نقدینگی جمع و‌ وارد پروژه های بزرگ کشور شود. تجلی کار بزرگی بود که با توجه به «اولین بودن» دشواری های خاص خود را داشت.

معدن یک قدم تا آغاز پذیره نویسی سهام شرکت تجلی

وی ادامه داد: پذیره‌نویسی سهام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات نماد «تجلی» از طریق عرضه عمومی سهام از اوایل آذر از طریق سامانه معاملات فرابورس ایران آغاز می‌شود.

نادری افزود: رسالت اصلی تجلی هدایت سیل عظیم نقدینگی سرگردان موجود در جامعه به سمت تولید است. این روند علاوه بر حل مسئله تامین مالی پروژه‌ها و توسعه صنعت کشور، موجب مشارکت مستقیم سهامداران در اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی شده و سودآوری قابل قبولی را برای سهامداران به همراه خواهد داشت.

مدیر عامل ومعادن بیان کرد: مجموعه تجلی دریچه ای به سمت بازاری است که تاکنون نبوده است، الان از بازار سرمایه می توان تامین مالی کرد.

وی گفت: عرضه تجلی از چند جهت اقدام مثبتی است، با عرضه عمومی سهام «تجلی» هم اجرای پروژه‌های بزرگ معدنی و صنعتی خصوصاً در زنجیره فولاد شدت خواهد گرفت و گام مهمی در راستای توسعه پایدار کشور و ایجاد مشاغل جدید برداشته خواهد شد و هم فضا برای سرمایه‌گذاری مولد سهامداران و مشارکت آن‌ها در خلق ثروت جدید برای آحاد جامعه مهیا خواهد شد.

نادری در پایان اظهار کرد: شکل‌گیری اولین شرکت سهامی عام پروژه در کشور، یعنی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات از افتخارات هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات است. ایجاد و عرضه سهام این شرکت در بورس، گام مهمی در مسیر توسعه صنعت کشور از طریق جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه، شریک کردن مردم در پروژه‌های پربازده معدنی و هدایت نقدینگی به مسیر تولید است. از تمام کسانی که در این اقدام کمک‌کردند تشکر میکنم که در مجموعه هایی حضور دارند که با معادن و فلزات مشارکت کردند.

 

ارسال نظر