|
کدخبر: 217978

این خودرو در بازار دلبری می کند + تصاویر

عصر خودرو- مرسدس AMG E۵۳ خودرویی با امکانات جدید برای سال ۲۰۲۲ است که لقب اسپرت بودن را به دلیل امکانات تجملی دارد.

صنعت و معدن این خودرو در بازار دلبری می کند + تصاویر

مرسدس AMG E۵۳ خودرویی با امکانات جدید برای سال ۲۰۲۲ است که لقب اسپرت بودن را به دلیل امکانات تجملی که دارد، داراست. همانند E-class معمولی با برند بنز، AMG E۵۳ بهبودیافته به صورت سدان، کوپه یا کابریولت در دسترس بوده و دارای فضای داخلی زیبا و مجهز است.

این خودرو دارای یک موتور ۶ سیلندر توربوشارژ است که با یک سوپرشارژر برقی جفت می‌شود تا ۴۲۹ اسب بخار تولید کند؛ این خودرو با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد ارائه می شود. برای سال ۲۰۲۲، E۵۳ تنها چند تغییر جزئی داشته است.  اکنون هر مدلی با چراغ‌های جلوی اتوماتیک استاندارد و فرمان گرم شونده عرضه می‌شود. این خودرو در سه مدل عرضه می شود که هر کدام از آنها با رنگ آبی دریایی متالیک نیز ارائه می شوند.

مرسدس-بنز

هر سه پیکربندی E۵۳ به صورت استاندارد با سیستم چهارچرخ متحرک، سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم، پنل ابزار کاملا دیجیتالی و سیستم اطلاعات سرگرمی قوی ارائه می‌شوند، همچنین در گزینه‌های لوکس نمایشگر سر و ماساژ صندلی‌های جلو ارائه می‌شود.

هر E۵۳ از یک موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر خطی توربوشارژ و سوپرشارژ تنظیم شده توسط AMG استفاده می‌کند که ۴۲۹ اسب بخار قدرت و ۳۸۴ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این به طور انحصاری با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و ۴Matic چهار چرخ متحرک جفت می‌شود. تعویض دستی دنده‌ها در هر زمان از طریق شیفتر‌های پدال روی فرمان در دسترس است.

مرسدس-بنز۲

E۵۳ کوپه‌ای برای رسیدن از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۴.۱ ثانیه زمان نیاز دارد. E۵۳ روی چرخ‌های استاندارد ۱۹ اینچی یا ۲۰ اینچی اختیاری سوار می‌شود. کابین اسپرت و مجلل E۵۳ با مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد و اختیاری لوکس ارائه می شود و فضای داخلی استاندارد بسیار شیک است.

کمربند‌های ایمنی قرمز پر زرق و برق استاندارد هستند، اما می‌توان آن‌ها را به صورت رایگان با کمربند‌های مشکی جایگزین کرد، سدان E۵۳ کمترین حجم صندوق عقب را در میان اکثر رقبا دارد، با این حال تعداد قابل مقایسه‌ای از وسایل حمل را می توان در آن جای داد. در  صندلی‌های عقب می توان پنج چمدان را در آن جای داد.

مرسدس-بنز۳

مدل‌های کوپه و کانورتیبل کمتر کاربردی هستند. فضای ذخیره سازی داخلی به طور قابل توجهی بهتر از رقبا  است که با یک کنسول مرکزی ساده و یک محفظه صندوق عقب عظیم ارائه می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها