|
کدخبر: 217736

نقش ویژه سازه‌های فولادی در ساخت‌وسازها

پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران گفت: ایران در کمربند زلزله واقع‌شده؛ با کمک تشکل‌های زنجیره فولاد می‌توان از این صنعت استراتژیک در سازه‌های صنعتی و مسکونی استفاده بهینه کرد.

صنعت و معدن نقش ویژه سازه‌های فولادی در ساخت‌وسازها

نشست هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران با مشاور عالی رئیس اتاق ایران برگزار شد.

در این نشست احمد پورفلاح، مشاور عالی ریاست اتاق ایران ضمن بیان مزایای کار تشکلی و تشکل‌گرایی گفت: بخش خصوصی با همگرایی بیشتر و مطالبه‌گری براساس منافع اعضا و کلیه ذینفعان می‌تواند به بهبود کسب‌وکار صنف خود مبادرت ورزد.

پورفلاح با بیان اهمیت و نقش ویژه سازه‌های فولادی در ساخت‌وسازها در کشوری مانند ایران که در کمربند زلزله واقع‌شده گفت که با کمک اعضا و تشکل‌های زنجیره فولاد می‌توان استفاده بهینه از این صنعت استراتژیک را در سازه‌های صنعتی و مسکونی به بهترین نحو توسعه داد. ضمن اینکه با توجه به توانمندی‌های این بخش از صنعت شانس صادرات و صدور خدمات فنی هم برای واحدهای زیرمجموعه این انجمن زیاد است.

بعد از آن حامد ضیائی، رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی گفت: خوشبختانه پس از تشکیل انجمن و ارکان آن برنامه‌ای مدون برای پیشبرد اهداف انجمن در حوزه صنفی، ملی و بین‌المللی تدوین و در هیأت مدیره تصویب شده که با کمک اعضا و اتاق ایران به آن اهداف دست پیدا خواهیم کرد.

او در ادامه مواردی مانند تأمین مواد اولیه فولادی از بورس و صنایع فولادی، استانداردسازی تولید، نصب و برپایی سازه‌های فولادی، حضور در مجامع و شوراها براساس مواد قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار و عقد تفاهم‌نامه با نهادها و سازمان‌ها را از اهم برنامه‌های کاری انجمن عنوان کرد.

در ادامه اکبر فتح الهی و علیرضا زرین‌نژاد و امین بیدی از اعضای هیأت مدیره درباره پتانسیل‌های بالقوه صنعت سازه‌های فولادی گفتند

در پایان پورفلاح، مشاور عالی ریاست اتاق ایران گفت که اتاق ایران در حقیقت خانه اعضا و تشکل‌های عضو است و در راستای کمک به اهداف انجمن، اتاق ایران نیز همراه انجمن خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها