|
کدخبر: 214390 شاپور پشابادی

اختصاصی گسترش‌نیوز:

حضور چشمگیر مهمانان خارجی در پلنکس ۲۰۲۱

تاکنون حضور میهمانان خارجی از کشورهای آلمان، انگلستان، اوکراین، چین، ترکیه و عمان در همایش دوروزه پلنکس ۲۰۲۱، قطعی شده و به احتمال زیاد شرکت‌کنندگانی از هند نیز به رویداد اضافه خواهند شد.

صنعت و معدن حضور چشمگیر مهمانان خارجی در پلنکس ۲۰۲۱

کنفرانس پلنکس ۲۰۲‍۱به همراه نمایشگاه جانبی، یک همایش دوروزه جهت بررسی تحولات صنعت فولاد و مواد اولیه ایران و جهان است که در تاریخ ۲۵و ۲۶ آبان ۱۴۰۰در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

در این همایش سخنرانانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن، واحدهای بزرگ فولادسازی ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن سنگ‌آهن ایران، انجمن نوردکاران ایران، وبسایت تحلیلی-خبری متال اکسپرت، تاجران بین‌المللی حوزه فولاد و مواد اولیه، وبسایت‌های تحلیلی و خبری داخلی حضور خواهند داشت.

همچنین در این همایش ۳ پنل تخصصی پرسش و پاسخ در حوزه فولاد و مواد اولیه برگزار خواهد شد. دو پنل تخصصی به انجمن سنگ‌آهن اختصاص دارد. در این پنل‌ها، اساتید، چالش‌های مربوط به استخراج‌ سنگ آهن و دورنمای تامین مواد اولیه برای دستیابی به ظرفیت ۵۵ میلیون تن تولید فولاد در افق ۱۴۰۴ را موردبحث و تبادل‌نظر خواهند قرار داد.

تاکنون  حضور میهمانان خارجی از کشورهای آلمان، انگلستان، اوکراین، چین، ترکیه و عمان در این همایش دوروزه، قطعی شده و به احتمال زیاد شرکت‌کنندگانی از هند نیز به رویداد اضافه خواهند شد. جهت هم‌افزایی با ظرفیت‌های داخلی، جلسات B2B  و B2C در سالن‌های جداگانه پیش‌بینی‌شده است. همایش به صورت آنلاین برای بینندگان در سطح جهان پوشش داده خواهد شد. کنفرانس‌هایی مثل کنفرانس بین‌المللی صنعت فولاد و مواد اولیه و می‌تواند نقشی بسیار مثبتی در رشد و پیشرفت صنعت کشورمان بازی کنند و زمینه اشتراک دانش و تجربه و مشکل‌گشایی را فراهم آورند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها