|
کدخبر: 215749

سالگرد پیوستن شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان به «مبارکه»

مدیر عامل شرکت آتیه فولاد نقش جهان از گذشتن یک سال از تاریخ پیوستن این شرکت به گروه فولاد مبارکه خبر داد و به همین مناسبت، با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان به مناسبت گرامیداشت ۱۸ آبان، اولین سالروز پیوستن شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان به گروه فولاد مبارکه پیامی را صادر نمود. پیام حسین کفعمی به این شرح است:

باسلام و نیکوترین تحیّات، ضمن عرض تبریک و تهنیت این مناسبت فرخنده به تمامی مدیران عامل و کارکنان شریف و شایستۀ شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان و شرکت‌های زیرمجموعه، از خداوند متعال خواستارم در سایه عنایات و الطاف خود همواره توفیقی دوچندان در پیمودن مسیر رشد، پیشرفت و تعالی نصیبمان گرداند.

شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان در ۲۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۸۶ شمسی تأسیس و در فهرست شرکت‌های سهامی خاص در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان به ثبت رسید. آتیه فولاد نقش‌جهان به عنوان یکی از هلدینگ‌های وابسته به شرکت فولاد مبارکه در اجرای استراتژی سازمانی و استراتژی برند خود، علاوه بر مأموریت اصلی‌اش در زمینه تأمین، فروش و خدمات محصولات فولادی در سطح کشور با گسترش حوزه فعالیت خود به بخش تولید، هم‌اکنون در زمینه تولید ورق‌های پوشش‌دار (گالوانیزه و گالوانیزه رنگی با پوشش TOC)، تولید و عرضه انواع پودر‌های صنعتی و معدنی (میکرونیزه بنتونیت، آهک کلسینه و هیدراته)، تولید انواع کوردوایر و در آینده نزدیک تولید لوله‌های مانیسمان، سنگ‌آهن و کنسانتره و همچنین بازار سرمایه و صادرات محصولات فولادی با داشتن ۲۱ شرکت فرعی و وابسته فعالیت می‌نماید.

مایه مباهات و افتخار است که عطف به تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۹۹/۰۶/۰۳ در خصوص افزایش سرمایه با سلب حق تقدم از کلیه سهامداران به نفع شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام)، اساسنامه شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان اصلاح و به مرجع ثبت شرکت‌ها اعلام و ثبت شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین سهامدار حقوقی هلدینگ آتیه فولاد نقش‌جهان در تاریخ ۹۹/۰۸/۱۸ در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان انجام و هم‌اکنون با ۷۵/۲۸ درصد سهام، بزرگ‌ترین سهامدار شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان می‌باشد.

شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان در طی یک سال گذشته دستاورد‌های بزرگی در مسیر پیشرفت و توسعه داشته به‌طوری‌که در سالی که گذشت با عزم راسخ همکاران و شرکت‌های زیرمجموعه و در راستای نیل به اهداف، چشم‌انداز و استراتژی‌های تدوین‌شده، منویات سهامداران معزز را محقق خواهد ساخت.

ثبت افزایش سرمایه از مبلغ ۴،۰۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۱۰،۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته از دیگر افتخارات این شرکت است که در مردادماه ۱۴۰۰ صورت گرفت.

فرآوری سرباره‌های فولاد مبارکه و ایجاد کارخانه لوله‌های بدون درز (مانیسمان) مهم‌ترین طرح‌های توسعه این هلدینگ را تشکیل می‌دهند و خدا را شکر تاکنون در این خصوص اقدامات مقتضی و مؤثری برای پیشبرد طرح‌ها صورت گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.

در پایان، امیدواریم شرکت آتیه فولاد نقش‌جهان با استعانت از درگاه خداوند متعال و در سایۀ پشتیبانی و حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و هیأت مدیره شرکت که نقش اساسی در رشد و بالندگی آتیه داشته‌اند و نیز با همت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه، تداوم روند روبه رشد خود را همواره ادامه و به دستاورد‌های ارزشمند و چشمگیری نائل گردد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها