|
کدخبر: 215142

کسب درآمد ۴۰ هزار میلیاردی در چادرملو

درآمد‌های حاصل‌شده توسط این شرکت معدنی در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی ثبت‌شده که بیشترین میزان درآمد را در بازار داخلی با ۳۶،۰۳۲ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌ شناسایی‌شده طی دوره را برابر با ۴۰،۰۰۲ میلیارد ریال اعلام کرده و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه به دست آورده بالغ‌بر ۲۵۴،۴۶۲ میلیارد ریال بود.

درآمد‌های حاصل‌شده توسط این شرکت معدنی در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی ثبت‌شده که بیشترین میزان درآمد را در بازار داخلی با ۳۶،۰۳۲ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم که ۹۰ درصد از درآمد کچاد از این بازار گزارش‌شده، همچنین میزان سرمایه “کچاد” طی دوره مبلغی بالغ‌بر ۵۵,۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده “کچاد” تا مهرماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مهرماه ۱۴۰۰ میزان درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۶ درصد رشد درآمد داشته و مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی طی این دوره ۷ ماهه اعلام‌شده نسبت به سال گذشته ۱۵۴ درصد افزایش درآمد را از خود بر جای گذاشت.

همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمدی که “کچاد” در مهرماه به ثبت رسانده در بخش بازار داخلی بوده و محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۵،۶۹۵ میلیارد ریال عمده درآمد شناسایی‌شده را به خود اختصاص داده و پس‌ازآن محصول «گندله» با ۱۰،۵۷۲ میلیارد ریال قرارگرفته است.

“کچاد” درآمدی که از فروش محصول «کنسانتره آهن (خشک)» از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۰ در بازار داخلی داشته بالغ‌بر ۱۳۹،۸۸۹ میلیارد ریال شناسایی کرده که ۲۴۴ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به دنبال داشته، درآمدی که کچاد از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه از بازار صادراتی به ثبت رسانده بالغ‌بر ۲۵،۵۲۶ میلیارد ریال اعلام‌شده که بیشترین میزان درآمد این بخش در خردادماه به‌دست‌آمده است.

ارسال نظر