|
کدخبر: 214737

مدرسه سازی در اردکان توسط چادرملو

با توجه به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اردکان تا کنون هیچ کدام از صنایع این شهرستان به موضوع مدرسه سازی وارد نشدند و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تنها شرکتی است که در این زمینه اقدام عملی انجام داده است.

ابوالفضل کارگر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان گفت: در چند سال اخیر به طور متوسط سالانه ۱۲۰۰ الی ۱۴۰۰ نفر به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان اردکان افزوده می شود به طوری که در ۱۹ مدرسه با کمبود کلاس مواجه بودیم و انباری مدرسه را به کلاس تبدیل کردیم و با این افزایش جمعیت دانش آموزی نیازمند کمک خیران مدرسه ساز هستیم.

کارگر تاکید کرد: شرکت چادرملو طبق تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش امضا کرده بود و طی آن مقرر شد شرکت چادرملو احداث چهار ساختمان مدرسه تا ۵۰ درصد را متقبل شود و ۵۰ درصد مابقی را وزارت آموزش و پرورش تکمیل نماید.

وی در خصوص اجرای این تفاهم نامه گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از یک مدرسه از طرف چادرملو در اردکان تکمیل و تحویل داده شده و قرار است امسال وزارت آموزش و پرورش منابع مالی ادامه ساخت آن را تأمین کرده و ساخت آن را به اتمام برساند.

کارگر گفت: همچنین شرکت چادرملو ساخت دومین مدرسه را تا ۱۰ درصد به پیش برده و سومین مدرسه نیز در حال آماده سازی برای ساخت از سوی چادرملو است.

کارگر بیان کرد: این مدارس به صورت ۱۲ الی ۱۵ کلاسه و با مساحت بالای ۲۵۰۰ مترمربع  زیربنا احداث می شود. مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان تاکید کرد: با  توجه به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اردکان تا کنون هیچ کدام از صنایع این شهرستان به موضوع مدرسه سازی وارد نشدند و شرکت چادرملو تنها شرکتی است که در این زمینه اقدام عملی انجام داده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها