|
کدخبر: 202619

نخستین پارت تجهیزات اتوماسیون اهدایی توسط فولاد خراسان

ظهر دیروز دوشنبه ٢٩ شهریور ماه، در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، رییس علوم پزشکی و جمعی از مدیران شهرستان، نخستین پارت تجهیزات اتوماسیون اهدایی از سوی مجتمع فولاد خراسان به ارزش بیش از ٣.۵ میلیارد ریال توسط دکترغفوری مدیر عامل این مجتمع صنعتی به دانشکده علوم پزشکی نیشابور تحویل شد.

علیرضا قامتی، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در این مراسم با قدردانی از همدلی همه دستگاه‌های شهرستان در مدیریت بحران کرونا، به ویژه مساعدت‌های موثر و به موقع مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: نیاز امروز نیشابور با وجود مجموعه ارزشمندی مانند فولاد خراسان، ورود به حوزه های زیرساختی است که خوشبختانه هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت موافقت کرده‌اند در پروژه عظیم و کم نظیر  ایجاد تأسیسات  تصفیه فاضلاب نیشابور سرمایه گذاری نمایند. پروژه ای که به گفته قامتی، اتفاقی کم‌نظیر در حفاظت از سرمایه‌های زیست محیطی به ویژه منابع آب شهرستان خواهد بود.

عظیمی نژاد، رییس علوم پزشکی نیشابور هم در آیین اهدای ٢٠دستگاه کامپیوتر و لپ‌تاپ مجتمع فولاد خراسان، با قدردانی از این که دکتر غفوری برای اهدای پارت دوم نیز قول مساعدت داده اند، تصریح کرد: این تجهیزات علاوه بر ارزش آموزشی و پژوهشی، با توجه به افزایش خطوط واکسیناسیون نیشابور، کمک به موقعی برای تسریع روند واکسیناسیون با تجهیز این خطوط خواهد بود.

عظیمی نژاد از مساعدت‌ و هماهنگی های فرمانداز شهرستان و نیز گشاده دستی و نیک اندیشی هیات‌مدیره و مدیرعامل مجتمع فولادخراسان و کمک های ارزشمند وهمیشگی این شرکت به کادر درمان شهر از ابتدای شیوع پاندمی کرونا  قدردانی کرد.

 مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در سخنان خود در آیین اهدای این تجهیزات در بیمارستان حکیم نیشابور گفت: ما به حکم وظیفه و مسئولیت اجتماعی مان به عنوان یک شهروند حقوقی این شهر، کمک به کادر فداکار درمان و مساعدت در رفع نیازهای درمانی مردم شهرستان را بخشی از رسالت کاری‌مان تلقی کرده ایم.

غفوری ضمن اعلام اهدا  اکسیژن موردنیاز شهرستانهای استان بر آمادگی مجتمع فولاد خراسان برای تأمین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان حکیم یا تجهیز مشابه آن در صورت وجود نیاز اولویت ‌دار و فوری تر برای مقابله با بیماری تاکید کرد.

فولاد-خراسان

ارسال نظر