|
کدخبر: 201931

قدردانی امام جمعه چرمهین از اقدامات ذوب آهن

به منظور تعامل بیشتر با مردم منطقه و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان جلسه تعاملی منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت با حجت‌الاسلام سید مصطفی واهبی‌زاده امام جمعه چرمهین ۲۷ شهریور برگزار شد.

صنعت و معدن قدردانی امام جمعه چرمهین از اقدامات ذوب آهن

در ابتدای این دیدار که کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای نیز حضور داشت ، یزدی‌زاده با اشاره به ارتباط سازنده این شرکت با مردم منطقه و شهرستان، گفت: ذوب‌آهن اصفهان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و برقراری تعاملات سازنده و مناسب در کنار سایر ارگان‌ها و مردم منطقه خواهد ایستاد. این شرکت آمادگی دارد با همکاری سایر نهادهای شهرستان و دریافت مجوزهای لازم، طرح انتقال پساب از چرمهین و سایر شهرهای شهرستان را مجددا بررسی و در دستور کار قرار دهد.

حجت الاسلام واهبی‌زاده با قدردانی از اقدامات ذوب آهن اصفهان در سطح منطقه و شهرستان، گفت: در شهر چرمهین با مسائل و مشکلات زیادی رو به رو هستیم و از این مجموعه بزرگ صنعتی می‌خواهیم که در کنار ما باشند و در حل این مشکلات ما را یاری کنند. وی به پیشینه خوب ذوب‌آهن در حل مشکلات منطقه اشاره کرد و گفت: در خصوص مسائل مختلف از جمله امور فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی کمبودهایی داریم که امیدواریم با یاری شرکت بزرگ ذوب آهن این معضلات حل گردد.

امام جمعه چرمهین اقدامات ذوب‌آهن اصفهان را در خصوص تعاملات منطقه‌ای بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتقال پساب چرمهین یکی از اقدامات مهم ذوب‌آهن اصفهان برای این شهر است که امید است به زودی اجرایی شود.

وی گفت: تولید ریل یکی از محصولات استراتژیک و مورد نیاز کشور است که ذوب‌آهن اصفهان توانست با نیروهای متخصص و بومی خود به این مهم دست یابد که این امر شایسته تقدیر است.

گفتنی است در این نشست کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای ذوب آهن اصفهان نیز گزارشی از تعاملات شرکت با مسئولین شهرستان و استان ارایه نمود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها