|
کدخبر: 200167

ساندویچ پانل آریا بارون توس

ساندویچ پانل آریا بارون توس یکی از باکیفیت‌ترین ساندویچ پانل‌هایی است که در شرق ایران در حال تولید است و به تمام نقاط کشور ارسال می‌َشود. اگر قصد دارید ساندویچ پانل سقفی یا دیواری خریداری کنید توصیه می‌کنم بدون کسب اطلاعات کافی در این زمینه، دست به خرید نزنید. ساندویچ پانل‌ها انواع بسیار متنوعی دارند از همین‌رو لازم است حین خرید اطلاعات کافی راجع‌به ویژگی‌ها و کاربردهای هر یک داشته باشید. احتمالا شما نیز مانند من تنها مزیتی که از ساندویچ پانل‌ها شنیده‌اید این است: ساندویچ پانل یک مصالح پیش ساخته است پس قیمت کمتری نسبت به مصالح سنتی ساختمانی دارد. بله این ادعا درست است؛ اما این تنها ویژگی‌ ساندویچ پانل نیست!

زمانی که برای خرید ساندویچ پانل به چند کارگاه یا کارخانه تولید کننده ساندویچ پانل مراجعه می‌کنید متوجه می‌شوید که این متریال پیش ساخته ساختمانی، بیش از آن چیزی که فکر می‌کردید کاربردی است. ما برای ساخت یک سوله به دنبال مصالحی بودیم که مقرون به صرفه‌تر باشد. پیمانکاری که برای ساخت این سازه با او قرارداد بستیم استفاده از ساندویچ پانل را برای ساخت سوله پیشنهاد کرد. از همین‌رو به دنبال بهترین تولید کننده های این مصالح ساختمانی گشتیم و در این حین با کارخانه تولید کننده ساندویچ پانل آریا بارون توس آشنا شدیم.

انواع ساندویچ پانل آریا بارون توس

کارخانه آریا بارون توس انواع و اقسام ساندویچ پانل‌ها را در مدل‌های ساندویچ پانل سقفی، دیواری، ساندویچ پانل سردخانه ای و سوله تولید و روانه بازار می‌کند. سابقه زیاد این کارخانه در تولید متریال پیش ساخته تضمینی برای کیفیت ساندویچ پانل است. از طرفی با توجه به گستردگی انواع ساندویچ پانل‌ها، کارشناسان کارخانه پیش از خرید با صبر و حوصله ما را برای انتخاب بهترین نوع ساندویچ پانل متناسب برای ساخت سوله راهنمایی کردند. قیمت مناسب از دیگر علل تجربه خوشایند خرید ما از کارخانه آریا بارون بود. از همین‌رو تصمیم گرفتم در قالب یک مقاله، تجربیات خود را از خرید ساندویچ پانل آریا بارون توس در اختیارتان بگذارم.

انواع ساندویچ پانل آریا بارون

به محض ورود به کارخانه آریا بارون و هم‌صحبتی با مسئول فروش کارخانه اولین نکته‌ای که متوجه آن خواهید شد، تنوع انواع ساندویچ پانل‌های تولیدی توسط آریا بارون است. به عبارتی هیچ تفاوتی ندارد که با چه هدفی به دنبال خرید ساندویچ پانل هستید چراکه آریا بارون ساندویچ پانل‌هایی متناسب با هر کاربری را تولید می‌کند. انواع ساندویچ پانل کارخانه آریا بارون توس عبارت است از:

ساندویچ پانل سقفی آریا بارون توس

ساندویچ پانل دیواری آریا بارون توس

این ساندویچ پانل‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست برای عایق سازی دیوارهای یک سازه به کار می‌روند. ساندویچ پانل‌های دیواری که به صورت انحصاری از سوی کارخانه آریا بارون تولید می‌شوند عبارتنداز:

  • ساندویچ پانل دیواری-مدل آلوم پانل
  • ساندویچ پانل دیواری-مدل پیچ پنهان
  • ساندویچ پانل دیواری-مدل کرکره درشت
  • ساندویچ پانل دیواری-مدل ایران
  • ساندویچ پانل دیواری-مدل کره
  • ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ با تزریق دو لبه و بدون تزریق دو لبه

ساندویچ پانل سقفی آریا بارون توس

از دیگر انواع ساندویچ پانل‎هایی که در کارخانه آریا بارون توس تولید می‌شود می‌توان به ساندویچ پانل سقفی اشاره کرد که از آن برای عایق سازی سقف سازه‌های مختلف استفاده می‌شود. تنوع انواع ساندویچ پانل سقفی نیز در خط تولید کارخانه آریا بارون بالا است به همین خاطر دستتان را در انتخاب باز می‌گذارد و می‌توانید با توجه به کاربری که مد نظر دارید بهترین نوع ساندویچ پانل را انتخاب کنید. انواع ساندویچ پانل های سقفی کارخانه آریا بارون عبارتنداز:

  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین دو رو ورق طرح نروژ
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین دو رو ورق طرح ایتالیا
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین دو رو ورق طرح ترک
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین دو رو ورق طرح آلمان
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین دو رو ورق آلومینیومی طرح ایتالیا
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین دو رو ورق آلومینیومی طرح نروژ
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین دو رو ورق آلومینیومی طرح آلمان
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین دو رو ورق آلومینیومی طرح ترک

ساندویچ پانل سقفی آریا بارون توس

ساندویچ پانل سردخانه ای آریا بارون توس

به جای استفاده از متریال سنگین وزن و گران قیمت سنتی برای احداث و راه اندازی یک سردخانه می‌توان از ساندویچ پانل سردخانه ای کارخانه آریا بارون توس استفاده کنید. در احداث یک سردخانه موضوعی که بیش از هر چیزی حائز اهمیت است، عایق بودن دیوارها و سقف سردخانه است. ساندویچ پانل‌ها به صورت ذاتی خاصیت عایق کنندگی دارند از همین‌رو می‌توان سقف و دیوارهای سردخانه را به راحتی با کمک آن‌ها عایق کرد. اگر نمی‌دانید مناسب‌ترین لایه عایق یا بهترین ورق برای ساندویچ پانل سردخانه ای کدام است، نگران نباشید چراکه کارخانه آریا بارون توس پیش از خرید شما را راهنمایی خواهند کرد.

انواع ساندویچ پانل آریا بارون توس از نظر جنس لایه عایق

پشم سنگ، پلی یورتان و پلی استایرن از عایق‌هایی هستند که این کارخانه برای تولید ساندویچ پانل‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کند. هر یک از فوم‌ها و عایق‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند بنابراین نمی‎‌توان یکی از آن‌ها را برتر از دیگری دانست. بهترین ساندویچ پانل، ساندویچ پانلی است که جنس لایه عایق یا ورق‌های آن متناسب با نیاز و کاربری مورد نظر شما باشد. برای مثال فوم عایق پلی یورتان ضریب انتقال حرارتی بسیار پایینی دارد از همین‌رو اگر قرار است ساندویچ پانل در محلی نصب شود که امکان وقوع حریق در آنجا زیاد است، بهتر است از ساندویچ پانل پلی یورتان آریا بارون توس استفاده کنید.

انواع ساندویچ پانل آریا بارون از نظر جنس ورق

ساندویچ پانل‌ها یک متریال سه لایه هستند؛ به این صورت که لایه عایق در میان دو ورق فلزی یا غیر فلزی مانند ساختار یک ساندویچ قرار گرفته است. ساندویچ پانل می‌تواند دو رو ورق یا یک رو ورق باشد. به عبارتی ممکن است هر دو طرف لایه عایق با ورق‌هایی از جنس آلومینیوم، آلوزینک یا گالوانیزه محصور شده باشد و یا یک رو ورق و روی دیگر از جنس نایلون یا کاغذ باشد. کارخانه آریا بارون توس ساندویچ پانل‌های یک رو ورق را با هدف کاهش هزینه‌های مربوط به خرید ساندویچ پانل تولید کرده است. انواع مدل‌ ورق‌هایی که این کارخانه برای ساخت ساندویچ پانل‌های خود به کار می‌برد عبارت است از:

  • ورق مدل ایران
  • ورق مدل کره
  • ورق مدل سینوسی
  • ورق مدل کرکره‌ای ریز
  • ورق مدل کرکره‌ای درشت
  • ورق مدل پانوراما
  • ورق مدل کرکره‌ای چهار گام
  • ورق مدل صاف

چرا از آریا بارون توس ساندویچ پانل بخریم؟

بکارگیری نیروهای متخصص، تنوع انواع ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری، رضایت بالای مشتریان، قیمت مناسب و تضمین کیفیت همگی از دلایل خرید ساندویچ پانل از این کارخانه باتجربه به شمار می‌روند. اما اگر همچنان برای خرید از این کارخانه تردید دارید بد نیست بدانید که کارخانه آریا بارون توس اولین دارنده استاندارد ملی در خصوص تولید ساندویچ پانل عایق حرارتی است. همچنین این کارخانه در سال ۱۳۹۵ موفق شده است عنوان واحد نمونه صنعتی کشور را به خود اختصاص دهد.

کارخانه آریا بارون توس به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی خود در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ عنوان صادر کننده نمونه را به خود اختصاص داد. برای خرید ساندویچ پانل دیواری و سقفی کافی‌ست به سایت این کارخانه مراجعه کنید تا خودتان از نزدیک شاهد تنوع بالای محصولات تولید از سوی کارخانه باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها