|
کدخبر: 154644

برگزاری جشنواره صنعت سلامت محور + تصاویر

مراسم چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌ محور روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن با معرفی گروه‌های برتر برگزار شد.

صنعت و معدن برگزاری جشنواره صنعت سلامت محور + تصاویر

این جشنواره که هرساله و با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و چشم‌انداز بهبود سیستم سلامت در صنایع کشور در سطح ملی برگزار می‌شود، در دوره چهارم خود با استقبال مطلوب از سوی شرکت‌های تولیدی مواجه شد.

هدف از برگزاری این جشنواره در این چهار دوره پایش، رتبه‌بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه‌های برتر و سازمان‌های متعهد به امر سلامت در جهت معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور و همچنین فراهم آوردن زمینه حضور گسترده صاحبان صنایع در بازارهای بین‌المللی و انعکاس مفهوم صنعت سلامت محور در سیاست‌های کلان کشور بوده است.

در آیین اختتامیه جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور که در دوره اخیر با توجه به مسائلی مانند همه‌گیری ویروس کرونا با تدابیر خاص و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، شرکت‌های برگزیده پس از سخنرانی دست‌اندرکاران و در چند بخش معرفی شدند و از آنها تقدیر شد.

در جشنواره چهارم صنعت سلامت محور در کل ۶۸ شرکت در مولفه‌های مختلف سلامت مورد بررسی قرار گرفتند که شرکت‌های حائز رتبه در ۵ بخش تندیس زرین، تندیس سیمین، تندیس بلورین و لوح‌های اشتهار و اهتمام معرفی شدند.

سلامت۲

 

همچنین در خلال آیین اختتامیه این جشنواره، یک پانل تخصصی با موضوع نقش صنعت در ارتقای سلامت جامعه نیز برگزار‌ شد که در آن شرکت‌کنندگان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در انتهای این مراسم نیز از موسسه صمت نیز به عنوان حامی مطبوعاتی جشنواره صنعت سلامت‌محور تقدیر به عمل آمد.

سلامت۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها