|
کدخبر: 154406

کرمان نیرو تولید کننده سینی کابل و لوله فولادی برق

وقتی قرار باشد ساختمان یا شرکت یا کارخانه و یا هرمکان تولیدی و صنعتی و خدماتی دیگری ساخته شود، نیاز به تجهیزات گسترده است که این تجهیزات باعث می شوند تا روند کار بهتر انجام شود و همچنین کسانی که قرار است در این مکان ها زندگی کنند و یا مشغول به کار شوند، احساس راحتی را تجربه کنند.

صنعت و معدن کرمان نیرو تولید کننده سینی کابل و لوله فولادی برق

نکته مهم این است که امروزه ساخت و سازها در همه جای دنیا مخصوصا کشور خودمان ایران در حال رشد و افزایش است که در این ساخت و سازها، بهتر است کارفرمایان قبل از شروع به کار به دنبال لوازم و تجهیزات مورد نیاز باشند تا کار را به بهترین شکل و با راحتی پیش ببرند. حال شرکت کرمان نیرو قصد دارد تا دو نمونه از این لوازم و تجهیزات مورد نیاز را معرفی کند که پرکاربرد هستند و می توانند نقش مهمی را در کارهای صنعتی و ساختمانی ایفا کنند.

با کرمان نیرو و دو محصول پرکاربرد آن آشنا شوید

کرمان نیرو؛ این گروه صنعتی از اواخر سال ۹۱ تاسیس گردیده که محور اصلی فعالیت آن تولید کننده سینی کابل گالوانیزه و لوله های فولادی برق می باشد. همچنین پخش انواع جعبه های تقسیم و کلیدها و کلیه اتصالات و کف خواب، قوطی های کلید از دیگر فعالیت های این گروه صنعتی می باشد. این مجموعه با یاری خداوند متعال همیشه سعی بر این داشته تا با ارائه بهترین محصولات و خدمت رسانی در جهت آبادانی و کمک به صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی، قدمی برای رسیدن به خودکفایی و استقلال در تولید و ساخت تجهیزات ساختمانی و بی نیازی از بیگانگان برداشته باشد. که در همین راستا شرکتهایی هستند که از اقصی نقاط کشور در طول سالها فعالیت، افتخار همکاری با آنها را داشته ایم. از جمله این شرکتها می توانیم به شرکت هایی نظیر پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت های مختلف پتروشیمی (عسلویه) و شرکت پالایش نفت بندرعباس اشاره نماییم.

کابل۱

مهمترین محصولات تولیدی کرمان نیرو

آشنایی با سینی کابل و کارایی آن در صنایع مختلف

باید گفت از پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی، که به منظور استفاده در کابل کشی و سیم کشی ساختمان ها از ان استفاده می شود، سینی کابل و متعلقات آن است که کاربرد این تجهیز در ساخت تاسیسات الکتریکی و در کلیه صنایع گوناگون می باشد. این تجهیز دارای انواع گوناگونی چون سینی کابل گالوانیزه فابریک، سینی کابل رنگی پودری استاتیک و سینی کابل آبکاری گرم می باشد. از وظایف مهم این تجهیز می توان رساندن نیروی برق از تابلوهای برق به دستگاه های موجود در کارخانه های صنعتی و برق دار کردن آنها، آرایش منظم کابل ها کنار یکدیگر و محافظت از سیم ها و کابل های برق را نام برد. استفاده از این تجهیز می تواند در صرف هزینه کمتر نیز به پیمانکاران کمک کند، حال شاید بپرسید چگونه؟ مشخصاً هر پیمانکار و سازنده ای می داند که مهمترین عامل کنترل هزینه ها در بیشتر پروژه های برقی، کاهش هزینه های نصب شده ی کلی میباشد. بنابراین به حداقل رساندن الزامات نیروی کار، اتخاذ محصولاتی که سریع تر نصب می شوند و انتخاب سیستم سیم ‌کشی مناسب در کاهش هزینه ها می توانند نقش مهمی را ایفا کنند که استفاده از سینی کابل، مخصوصاً متعلقات آن می تواند بهترین راه کاهش هزینه ها باشد. که قطعات سینی کابل شامل زانو بند سینی کابل، ساپورت سینی کابل گالوانیزه، سه راهی و چهار راهی سینی کابل بست چنگالی و تبدیل و نردبان سینی کابل گالوانیزه، رابط سینی کابل ، قیمت لوله فولادی گالوانیزه و ... می باشد.

هر آنچه که باید درباره ی لوله فولادی برق بدانید

از متدوال ترین و پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی و برق کشی، لوله ی برق می باشد. از این تجهیز به منظور محافظت و نگهداری از سیم ها و کابل ها در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی استفاده می شود. و لوله فولادی مانند هر تجهیز دیگری در انواع مختلفی تولید و وارد بازار می شود. این نوع لوله ها در دو انواع لوله فولادی برق رنگی (رنگ مشکی و یا رنگ های مورد نظر مشتریان)، لوله فولادی گالوانیزه گرم و سرد و لوله فولادی فابریک تولید و ارائه می شود. دلایل محبوبیت استفاده از این لوله ها، فرم دهی ساده آنها با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها، مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی، حیوانات موذی، گرد و غبار و همچنین شکل گیری مناسب آنها است.
کابل۲

در نهایت

با گروه صنعتی کرمان نیرو و دو محصول تولیدی مهم آن آشنا شدید و این را نیز بدانید که این گروه صنعتی با بیش از ۶ سال تجربه در تولید انواع سینی کابل، لوله های فولادی در تولید قوطی کلید و جعبه تقسیم نیز آماده همکاری و خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد و مهمترین هدف این مجموعه رضایت مندی مشتریان و آبادانی کشور عزیزمان ایران است.

نویسنده: رپورتاژ
  • باخدا ارسالی در

    شما سینی کابل رنگی هم تولید می کنید؟

    • kerman-niroo.ir ارسالی در

      سلام
      بله ما هر نوع سینی کابلی رو ت ولید داریم

  • طاهری ارسالی در

    میخواستم بدونم برای تولید لوله های فولادی چقدر زمان باید صرف شه؟ یا چند روز؟

    • kerman-niroo.ir ارسالی در

      سلام دوست عزیز، این سوال شما خیلی کلی هستش ولی معمولا برای تولید چند شاخه از لوله های فولادی 1 روز زمان لازمه

  • سعید ارسالی در

    لوله فولادی برق قطعآ باید فرق داشته باشه با لوله لوله فولادی آب

    • ariyagostar ارسالی در

      البته میشه یک لوله رو برای هر دو کار است فاده کرد

ارسال نظر