|
کدخبر: 143719

رقابت صنعت لوازم خانگی با محصولات خارجی

صنعت نمایشگاهی با تمام توان از صنایع و تولید کشور حمایت می‌کند.

صنعت و معدن رقابت صنعت لوازم خانگی با محصولات خارجی

حسن زمانی در حاشیه افتتاحیه بیستمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی لوازم خانگی و ایران ریتل شو بر حمایت و همکاری مستمر با صنایع و تولید‌کنندگان کشور تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری نمایشگاه‌های لوازم خانگی و ایران ریتل شو گفت: امروز با نهایت دقت و آرامش با رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا این دو نمایشگاه را افتتاح کردیم.

وی در بازدید از نمایشگاه ایران ریتل شو ( مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری و صنایع وابسته )گفت: نمایشگاه ایران ریتل شو نماد اراده جوانان کشورمان است که ثابت کرده‌اند اگر فضا و زمینه فعالیت‌های کلان برای آنها محیا شود می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

زمانی همچنین در حاشیه افتتاحیه بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی افزود: صنعت لوازم خانگی با پیشرفت‌های خوبی که در تولید محصولات لوازم خانگی به‌دست آورده است توانسته رقیب جدی محصولات خارجی در کشور باشد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها اضافه کرد: نمایشگاه لوازم خانگی نمایانگر توانمندی صنعت کشور دراستقلال تولید است و باید در جهت افزایش صادرات و ارز آوری با برنامه‌ریزی موثر گام‌های بعدی را برداریم.

 وی با اشاره به جایگاه صنعت نمایشگاهی در حمایت از تولید گفت: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی دربرگزاری رویدادهای نمایشگاهی با تمام توان در جهت تحقق شعارجهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری برای امسال نام‌گذاری شده است با فراهم کردن زمینه برای رونق صنعت و به نمایش گذاشتن دستاوردهای تولید ملی درکنار تلاش گران صنایع مختلف خواهد بود.

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌ها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها