|
کدخبر: 132292

شرکت سنگ آهن مرکزی الگوی استانی کمک به نیازمندان

محمد شجاعان شرکت سنگ آهن مرکزی را یک الگوی استانی در بحث کمک به نیازمندان معرفی کرد و بیان داشت: توجهی که به فقرا و مددجویان شهرستان از سوی شرکت سنگ آهن صورت می گیرد در هیچ کجا وجود ندارد.

صنعت و معدن شرکت سنگ آهن مرکزی الگوی استانی کمک به نیازمندان

محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد به همراه طلایی مبارکه رئیس کمیته امداد شهرستان بافق با رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن در هتل نیکان دیدار کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و توجه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به نیازمندان و مددجویان،نقش این نهاد را به عنوان واسطه ای بین فقرا و مردم و خیرین دانست و گفت: کمیته امداد با مدیریت منابع برای توزیع عادلانه بین نیازمندان و مددجویان ایفای نقش می کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد پس از انقلاب در ادوار مختلف نوسان های بسیاری داشته است،افزود: در همه نوساناتی که در کشور ایجاد شد به ویژه بخش اقتصاد،آنچه هرگز فراموش نشده توجه مردم به فقرا بوده است.

شجاعان با اشاره به آسیب های زیادی که کرونا به بخش های مختلف وارد کرده،اظهار داشت: علیرغم این موضوع اما میزان توجه مردم به فقرا بیشتر شد، حدود 70 درصد درآمدهای کمیته امداد در 6 ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته رشد داشته است و این یعنی هر چه شرایط جامعه وخیم تر شود،نگرانی مردم نسبت به فقرا بیشتر می شود.

وی شرکت سنگ آهن مرکزی را یک الگوی استانی در بحث کمک به نیازمندان معرفی کرد و بیان داشت: توجهی که به فقرا و مددجویان شهرستان از سوی شرکت سنگ آهن صورت می گیرد در هیچ کجا وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان مردم شهرستان بافق را سخاوتمند دانست و گفت: ما در ارتباط مردم و خیرین شهرستان با فقرا و نیازمندان وقایعی را می بینیم که در هیچ کجا مشاهده نمی شود. با فرهنگ سخاوتی که در بافق وجود دارد، راه هموار بسیاری برای معرفی آن به عنوان اولین شهرستان کشور بدون فقیر است.

سپس فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی،کمیته امداد را محصول انقلاب اسلامی دانست و گفت: نگاه و توجه ویژه به محرومین زاییده این انقلاب است و وظیفه همه ما بارورتر کردن این نهال است.

وی افزود: آرزوی من کشور و جامعه ای بدون فقیر است، ایران کشوری ثروتمند با منابع خدادادی بسیاری می باشد و می توانیم در تولید و توزیع ثروت به میزانی برسیم که هیچ فقیری در هیچ کجای کشور نباشد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن نقش کمیته امداد را به عنوان واسطه برای کمک به فقرا و نیازمندان بسیار مهم عنوان کرد و افزود: کمیته امداد در شناسایی افراد نیازمند و ضابطه مند کردن آنان نقش مهمی را ایفا می کند تا بتواند منابع را عادلانه بین فقرا توزیع کند.

وی رویکرد شرکت سنگ آهن را کمک به نهادهای حمایتی دانست و گفت: امروز مجموعه سنگ آهن به عنوان یک متولی، فرصتی در اختیار آن قرار گرفته تا مساعدت به حوزه های مختلف به ویژه کمیته امداد کند.

فلاح مبارکه با اعلام آمادگی شرکت سنگ آهن برای مساعدت و حمایت از فقرا به میزانی که کمیته امداد کمک می کند تا شهرستانی بدون فقیر داشته باشیم،اظهار داشت: باید در این مسیر به این قشر جامعه کمک کرد تا شغل و درآمدی پایدار داشته باشند و دیگر تحت پوشش کمیته امداد نباشند.

در پایان از رضا فلاح به پاس مساعدت های وی و محمود تقی زاده برای همکاری با این نهاد نیز با اهداء لوح تقدیر شد.

گفتنی است در این دیدار میرزایی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و رضایی سرپرست حراست شرکت نیز حضور داشتند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها