|
کدخبر: 124361

ثبت رکورد جدید تولید آهن اسفنجی در فولاد سپید دشت

در شهریور ماه ۱۳۹۹با تولید ۷۴۳۷۰تن آهن اسفنجی رکورد جدید تولید ماهیانه در مقایسه با آخرین رکود ماهانه تولید در خرداد ماه سال جاری به ثبت رسید.

صنعت و معدن ثبت رکورد جدید تولید آهن اسفنجی در فولاد سپید دشت

سرپرست عملیات شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری گفت: در شهریور ماه ۱۳۹۹با تولید ۷۴۳۷۰تن آهن اسفنجی رکورد جدید تولید ماهیانه در مقایسه با آخرین رکود ماهانه تولید در خرداد ماه سال جاری به ثبت رسید. 

 ایمان سلیمانی ضمن بیان این مطلب از افزایش ۱۳درصدی تولید در شش ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اعلام نمود با تولید ۳۹۹۴۲۸ تن آهن اسفنجی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه، ۹۹درصد برنامه تولید شش ماه نخست محقق گردیده است.    

  وی ضمن تقدیر از مجتمع فولاد مبارکه به جهت حمایت در خصوص تامین مواد اولیه خاطر نشان کرد: دستیابی به این موفقیت¬ها مرهون تلاش خالصانه و شبانه روزی کارکنان شرکت و پیمانکاران در تمامی بخش¬ها بوده و همچنین حمایت¬های سهامداران، مدیر عامل و هیئت مدیره حاصل گردیده است. 

سلیمانی با تاکید بر اهتمام شرکت در  دستیابی به ظرفیت اسمی  تا پایان اسفند ماه و رکورد تولید ۸۰۰هزار تن در این شرکت گفت:  تا پایان سالجاری امیدواریم به ظرفیت تولید محصول در واحد احیاء مستقیم دست یابیم و با توجه به آنکه یکی از موارد مهم در دستیابی به برنامه سالیانه تامین گندله مورد نیاز شرکت می باشد، که در مرحله انجام و تامین مواد اولیه هستیم.

خبرنگار: سیمازاهدی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها