|
کدخبر: 124351

پیام روابط عمومی سنگ آهن مرکزی در هفته دفاع مقدس

سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق طی پیامی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان بافق و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و پرسنل شریف شرکت تبریک گفت.

صنعت و معدن پیام روابط عمومی سنگ آهن مرکزی در هفته دفاع مقدس

متن پیام سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به این شرح است:سلام بر شهدا و سلام بر خانواده شهدا؛ سلام بر ایثارگران، رزمندگان، آزادگان، جانبازان عزیزی که پا در زمین شلمچه و طلائیه گذاشتند و در زیر آفتاب سوزان وقتی آب قمقمه شان تمام شد، قمقمه ها را خاک کردند تا یاد آب نیفتند. سلام بر کبوترانی که خلعت زیبای شهادت را پوشیدند و پر به آسمان گشودند.

دوران هشت ساله دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثارو پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

بی شک این دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل شود.

امروز بسیجیان پایگاه نبی اکرم (ص) همگام با فرزندان این ملت و رهپویان آن دلیر مردان و نیروهای مختلف نظامی و انتظامی، با همان روحیه ایثار و سلحشوری، تحت فرماندهی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای جانفشانی در راه اسلام و قرآن و دفاع از آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهیدان تا رساندن پرچم فتح به دستان مبارک حضرت ولی عصر (عج) آمادگی کامل دارند و گواه این مدعا نیز شهیدان والامقامی چون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است که در راستای تامین امنیت پایدار در کشور جان خویش را بر سر این پیمان تقدیم نمودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای شرکت سنگ آهن و شهرستان، فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به مردم شریف و ولایی شهرستان بافق به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند قادر و متعال، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها