|
کدخبر: 120820

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد خبر داد:

تشکیل۲۷۱۱ پرونده تخلف در پنج ماهه ۹۹ در یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از ۴۴۳۴۰ مورد بازرسی و۲۷۱۱ مورد پرونده تخلف طی پنج ماهه سال جاری در استان یزد خبر داد.

صنعت و معدن تشکیل۲۷۱۱ پرونده تخلف در پنج ماهه ۹۹ در یزد

محمد رضا علمدار یزدی گفت: طی پنج ماهه اول سال جاری تعداد ۴۴ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی و غیر صنفی در بخشهای مختلف تولیدی ، توزیعی خدماتی و خدمات فنی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد ۳۰۷۳مورد تخلف کشف و در قالب۲۷۱۱فقره پرونده به ارزش بیش از۹۰میلیارد و ۹۴ میلیون ریال در زمینه تخلفات احتکار، گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار داشت: در این مدت ۲۸۲۸ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ستاد خبری دریافت گردیده است.

به گفته وی بیشترین تماسهای تلفنی صورت گرفته در زمینه گرانی و یا اطلاع از قیمت گوشت، مرغ، شیر، لبنیات، تخم مرغ و سایر مواد غذایی، لوازم خانگی، آهن الات و مصالح ساختمانی بوده و مابقی بعنوان شکایات مردمی ثبت و جهت رسیدگی به واحدهای بازرسی این سازمان و بازرسی اصناف ارسال شده است.

علمدار یزدی افزود: از اولویتهای مهم سازمان در رصد و پایش بازار و اجرای طرحهای نظارتی، درج قیمت کالا و صدور فاکتور خرید توسط واحدهای صنفی میباشدکه با همکاری اتاق اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی در سطح استان به مرحله اجرا در می‌آید.

محمدرضا علمدار یزدی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در خدمت مردم است و همشهریان محترم میتوانند گزارشات  و نظرات انتقادی خود را با این سازمان در میان بگذارند.

ارسال نظر