|
کدخبر: 112695

دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی استعفا داد

با استعفای امیرحسین کاوه، کیومرث فتح‌اله کرمانشاهی به عنوان دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران انتخاب شد.

صنعت و معدن دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی استعفا داد

مراسم تودیع کاوه و معارفه کرمانشاهی در روز سه‌شنبه ۷ مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن جلسات سندیکای لوله و پروفیل برگزار می‌شود.

متن استعفای کاوه دبیر سندیکا به شرح ذیل است:

هیات مدیره محترم سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران

سلام علیکم

باصلوات بر محمد و آل محمد؛ احتراما مستحضرید اینجانب سال‌ها در چند دوره؛ توفیق همکاری با تشکل ملی و بزرگ سندیکای تولید‌کنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران را داشتم.

از این که فرصتی فراهم گردید تا در این تشکل با قدمت ۴۸ ساله بتوانم در خدمت صنعت کشور عزیزمان، خصوصا صنایع تکمیلی و صنعت لوله و پروفیل فولادی ایران باشم، تشکر و از قصورات احتمالی عذرخواهی می‌کنم.

لازم است خرسندی خود را از اعتماد تک تک اعضای هیات مدیره محترم و تمامی اعضای عزیز سندیکا؛ ابراز و خداوند متعال را برای این توفیق شکرگزارم.

اینجانب ضمن تقدیم استعفا، بدلیل لزوم حضور نیروی قوی تر جهت انجام امور به نحو شایسته تر؛ اعلام می‌دارم پس از برگزاری مجمع عمومی( ۲۱ خرداد) سعادت هم سنگری شما را نخواهم داشت.

امیدوارم همواره جهادگران عرصه تولید کشور با همت و تلاش خود و با استفاده از بازوان پر توان تشکل‌های تخصصی بیش از پیش موفق باشند.

خدا نگهدارتان باشد

امیر حسین کاوه

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر