|
کدخبر: 108513

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس خبر داد؛

بررسی گرانی کالاها با حضور سرپرست وزارت صمت

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از بررسی وضعیت بازار و گرانی کالاها با حضور سرپرست وزارت صنعت در این کمیسیون خبر داد.

صنعت و معدن بررسی گرانی کالاها با حضور سرپرست وزارت صمت

حجت‌الله فیروزی با اشاره به نشست عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون صنایع با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی برای بررسی دلایل افزایش بی‌رویه قیمت کالاها و وضعیت معیشتی مردم گفت: آقای مدرس خیابانی گزارشی از وضعیت بازار، گرانی کالاها، ظرفیت معادن برای درآمدزایی، ضرورت جلوگیری از خام فروشی، تامین منابع ارزی موردنیاز، ماشین آلات تولید و... ارائه کرد.

وی با اشاره به اظهارات نمایندگان در این جلسه درباره راهکارهای رفع مشکلات صنعت، تولید و بازار افزود: صحبت‌های سرپرست وزارت صمت مبنی بر این بود که فضای روانی موجود در جامعه و تاخیر در تخصیص منابع ارزی و ریالی موردنیاز تولید از جمله دلایل نابسامانی های بازار کالا است که در صورت مدیریت این موضوعات قیمت ها منطقی خواهد شد.

فیروزی خاطرنشان کرد: طبق اظهارات آقای مدرس خیابانی از آنجایی که معادن می‌تواند جایگزین درآمدهای نفتی شود، باید مسائلی مانند خام فروشی و تامین ماشین آلات موردنیاز معدن کاران و... موردتوجه قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد که ضمن برگزاری نشست‌های متعدد با مسئولان دولتی، نقطه نظرات بخش خصوصی نیز دریافت خواهد شد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها