|
کدخبر: 97015

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

زغال سنگ پروده طبس فرابورسی شد

بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ ایران شرکت زغال سنگ پروده طبس وارد فرابورس شد.

گسترش‌نیوز: در جلسه هیات پذیرش فرابورس که با حضور غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین و رمضان کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد، گزارش توجیهی ارائه شده مورد قبول هیأت کارشناسی فرابورس قرار گرفت تا نخستین معدن تمام مکانیزه و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کنسانتره کشور مجوز ورود به بازار سرمایه فرابورس ایران را کسب کند.

غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در این خصوص گفت: با توجه به حضور فعال تاصیکو به عنوان سهامدار اصلی زغال سنگ طبس و شستا به عنوان سهامدار مدیریتی تاصیکو، در بازار سرمایه، اطمینان داریم که ورود زغال سنگ طبس به فرابورس باعث خلق ارزش‌های بیشتر و بالاتر برای سهامداران خواهد شد.

وی تاکید کرد با این اقدام، کارکنان پرتلاش شرکت و سایر سهامداران این مجموعه، مستقیما از منافع فعالیت‌های تولیدی شرکت بهره‌مند خواهند شد.

زمضان کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس نیز ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرعامل هلدینگ تاصیکو و سیاستگذاری شفاف شستا، این موفقیت را به مجموعه همکاران خانواده بزرگ زغال سنگ طبس تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که ورود شرکت به بازار سرمایه و مشارکت عمومی در حمایت و سهامداری، زمینه ساز توسعه گسترده معدنکاری زغال سنگ و صنایع وابسته شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها