|
کدخبر: 99478

این ماده معدنی مغلوب کرونا شد

گسترش بیماری کرونا در سراسر آفریقا تأثیر گسترده ای بر روی عملیات معادن ایجاد کرده و میزان تولید در این بخش را کاهش داده است.

شهر خبر این ماده معدنی مغلوب کرونا شد

 برای محدود کردن شیوع ویروس، بسیاری از کشورها اقدامات توقف کامل برخی فعالیت ها به صورت ملی کردند که از مهمترین موارد آن فعالیت های بخش معدن در افریقای جنوبی است. این در حالی است که افریقای جنوبی بیش از ۷۰ درصد از تولید جهانی پلاتین را به خود اختصاص می دهد و یک مدت ۲۱ روزبه صورت کامل فعالیت های خود در عملیات های معدنی از ۲۶ مارس به حالت تعلیق درآورد. برخی دیگر ، از جمله آنگولا، بوتسوانا، بورکینا فاسو ، جمهوری دموکراتیک کنگو، غنا، لسوتو، لیبریا، نامیبیا و زیمبابوه، نیز محدودیت های مختلفی را  اعمال کرده اند.

پیش بینی می شود این اقدامات و تعلیق فعالیت های معدنی بر تولید جهانی پلاتین و الماس تأثیر بگذارد.

گسترش کرونا به ویژه روی معدن الماس تأثیر گذار بوده است. در آنگولا ، معدنکار بزرگ الماس ، Sociedade Mineira de Catoca که ۷۵ درصد از تولید کشور را به خود اختصاص داده است ، عملیات را در تمام بخش های جدید خود به حالت تعلیق درآورد و بخشی از نیروی کار را اخراج کرده است.

همچنین شرکت الماس لوکاپا از اول آوریل تا ۲۴ آوریل عملیات معدنی را متوقف کرد. در بوتسوانا ، تولید بزرگترین تولیدکننده الماس ، De Beers ، به دلیل مسائل مربوط به راه اندازی و نگهداری جدید در معدن و نمرات پایین در معدن Jwaneng در منطقه Debswana با ۷٪ به ۵٫۶ میلیون قیراط کاهش یافته است.

در مجموع ، تولید در این کشورهای مهم تولید الماس با ۲٫۶ میلیون قیراط در سال ۲۰۲۰ کاهش می یابد.

همچنین تولید پلاتین آفریقای جنوبی در سال ۲۰۲۰ نیز با کاهش همراه می شود زیرا آنگوامریکن اهداف تولید خود برای سال ۲۰۲۰ را کاهش داده است.

 

منبع: صنعت کار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها